maandag 27 oktober 2008

Content

Gisteren Elle & Vedette op bezoek.
Veel gekletst, gelachen, Elle's visagiekunsten aan den lijve mogen ondervinden (yay!) en een paar keer de kinderen terug naar boven gestuurd. Kwestie van niet alles dat we vertelden binnen een paar dagen weer op onzen boterham te krijgen ;-)

Deze morgen is Opa de kreutels komen halen. Die gaan voor een blitzbezoek naar ginder, want ik moet ze morgenavond al weer terug brengen, gezien Hij en Trezebees er woensdagmorgen om komen.

En vermits alle kleinkinderen op't appel bij Oma en Opa waren, zijn m'n zus en ik gaan shoppen. Alweer yay!
Ik heb veel gekocht. Retail therapy op z'n best. En zowaar praktisch alles in de Triny-en-die-andere-kleuren.
Yup. Chance dat nét die kleuren deze winter in de mode zijn ;-).

Mijn op Amazon bestelde boeken zijn toegekomen. Ze liggen naast mijn glas wijn en fleece-dekentje op mij te wachten.

Woensdagavond ga ik naar een vriendin. Weer kletsen, koken en lachen.

En eind deze week waarschijnlijk nog op stap met een andere vriendin en een juf van't school en nog een keer met een kameraad.

Hier deze week geen gezaag en geklaag.
Ik ben content en geniet van mijn laatste week vrijaf.

En meer moet dat niet zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

't Was gezellig, moeten we zeker eens overdoen. Geniet van je vrije dagen!

Anoniem zei

Fijn te horen dat 't contentement terug is. Na regen...ge kent da wel ee.

Anoniem zei

klinkt als de perfecte therapie die er is ;)...

Wat zou een mens zonder vrienden zijn???