zondag 26 oktober 2008

Brandhout

Iemand heeft deze week weer een stok mijn richting uit gesmeten. Omdat ze mijn blog de moeite vindt. Of eigenlijk omdat alle anderen dezen stok al gekregen hebben. Maar toch merci Maai!

Er hangt zelfs een opdracht aan de stok.
"Shock the world with 6 unspectacular quirks of nobody else than your lovely self."
Pff.

Een 'quirk' is volgens den Oxford hetzelfde als 'foible'.
Wat hij dan weer uitlegt als 'slight peculiarity or defect of character, often one of which a person is wrongly proud'.
Huh!
Defecten heb ik genoeg. Meer dan zes. Maar of die binnen de categorie 'slight' vallen, is sterk te betwijfelen. En dat ik een rare ben, heb ik al meer dan genoeg gehoord. En uiteraard ben ik daar fier op! 't Zal wel zijn!
Maar dat nu nog een keer in't lang en in't breed op't www uitsmeren? Pfff.

Iets dat de wereld shockeert? Over mij?!?
As if.

"Lovely" is ook al niet iets dat op mij van toepassing is.

Blijft 'unspectacular'.
Dát kan ik leveren.

Een héle saaie onspectaculaire blogpost.

Die jullie wel helemaal gelezen hebben.
Wat mij troost, want dat wil zeggen dat jullie ook niks spectaculairs te doen hebben ;-)

Oh, wie wil mag dat brandhout hier meenemen.
Ik heb namelijk geen open haard en ook gene hond die er blij mee zou zijn!

Geen opmerkingen: