woensdag 29 oktober 2008

Dégoutante klootzak

Hij is daarnet de kinderen komen oppikken.
Den dégoutante klootzak.
Ik had het moeten weten. Zag nochthans al dat hij stijf stond van de stress toen hij uit de auto stapte. Ken die blik en dat bleek-getrokken gezicht maar al te goed.

Reizen en twee dagen in de auto met Trezebees waren blijkbaar geen rozegeur en maneschijn. De wittebroodsweken zijn daar na twee jaar gepasseerd. Allemaal samen: "Ooooooh...... "
En ze heeft nóg altijd niet geleerd hoe ze hem moet kalmeren. Tsssss.
Of ze is er gewoon te tam voor.
De 't-is-einde-van't-jaar-stress op zijn werk er bij en het vooruitzicht dat hij nu tot zondag met zijn ouders en de rest van de familie weggaat, meer moet dat niet zijn om diene rotte vent compleet opgepierd te krijgen.

Maar wie krijgt de shit op haren kop?
Just ja.
Dégoutante klootzak.

Omdat Trezebees 40 valiezen nodig heeft voor 5 dagen. En zijn kleren weer veel meer plaats innemen, gezien de kilo's er al lang weer bij zijn. En de valies van de kinderen dus niet meer in de koffer van zijnen dikken-niet-van-mij-maar-van-de-firma-auto kon.
"I'm sorry, maar dat gaat er niet in" was alles dat er nog uit kwam. (Die I'm sorry zet hij voor elke zin. Heeft hij blijkbaar veel vandoen...) Naast gekaffer op mij dat ik dat dan in orde moest brengen en dat ik dat toch wel kon weten zeker?
Hij wist verdomme dat de kinderen bagage zouden hebben. Dacht dat ze met een rugzakje gingen afkomen of wat? Bij alles wat ik opperde op thuis te laten, kreeg ik het bitsige antwoord dat ze dat wel nodig hebben.
Alsof ik dát nog niet wist.
't Was lang geleden dat hij mij voor de kinderen heeft staan uitkafferen. Moet hij vooral nog veel doen. Ze zullen daar blij mee zijn.

Heb uiteindelijk alles in 2 kleinere tassen gepropt. 't Was nog niet wat zijne-majesteit-den-dégoutante-klootzak wou, maar gezien Oudste al bijna stond te janken, heeft hij zijn bakkes gehouden.

En op zo'n moment ben ik blij dat ik dit maar maximum twee keer per jaar moet doen.

Had ik jullie trouwens al op de hoogte gebracht van het feit dat het een dégoutante klootzak is?
Nee?

Het is een ongelóófelijk dégoutante klootzak.

En het wordt er met ouder worden niet beter op.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed dat je het een beetje van je af kan schrijven. Ik denk dat heel veel vrouwen dit begrijpen.

Anoniem zei

Niet alleen vrouwen, voor alle duidelijkheid.

Anoniem zei

Ik zou ontploft zijn, man man. Degoutante klootzak is echt wel een understatement!

Anoniem zei

Dat die gore klootzak gewoon in zijn kot blijft ginderachter godverdomme! Zo'n achterlijke debiel is't niet waard om JOUW kinderen in zijn buurt te hebben. 't Is zwaar voor u alleen, heel zwaar, maar 't is voor de kinderen wel beter niet meer met die traumatische toestanden geconfronteerd te worden.
En u daar zo staan afblaffen terwijl die gastjes erbijzijn...niet te vatten dat zo'n klootzakken nog vrij rond mogen lopen.

Sabine zei

@anoniem: WOW! Gij zijt zowaar nog kwader dan ik!!! En ik vond dat ik al zooo mijn best had gedaan.... Dju toch.

Anoniem zei

't is toch waar zeker!

Anoniem zei

Het is van je afgeschreven, dus nu tijd voor een glas wijn en 3 keer diep inademen. Hij is weg, laat hem het genoegen niet om je vrije dagen te verknallen.

Groetjes,

Hilde

elke zei

OMG, en hij komt al maar twee keer per jaar? Wat een lef zeg.
En dat moet hij idd. allemaal doen waar de kinderen erbij zijn, dat is héél verstandig. Ocharme die schaapkes.
Probeer dit alles achter je te laten (moeilijk, ik weet het) en geniet van je vrije tijd.

Anoniem zei

Dus dat was die grote wolk stoom aan de horizon een paar dagen geleden. lol!

Anoniem zei

Toffe papa voor de kindjes. :s

Anoniem zei

Niet leuk voor jou, maar ik heb hier wel in een deuk gelegen met je beschrijving van de feiten.

Anoniem zei

haha, en jij bent van dat stuk chagrijn af! jij doet lekker veel leukere dingen in je leven. dat hij zich tweemaal per jaar bij jullie komt misdragen is mooi k*t, maar wat heerlijk dat je er alle andere dagen niet meer tegenaan hoeft te kijken!

zapnimf zei

Gewoon content zijn dat je van die triestige plant vanaf bent.