maandag 16 juni 2008

Stress

Ik loop compleet gestresst.

Waarvan?
Dat ik het zelf niet weet.

Van veel te veel werk, veeel te weinig tijd en te veel Grote Smurf die géén micromanager is?

Van te weten dat ik deze zomer een beslissing zal moeten nemen ivm Oudste?
En dat ik nu al langs geen kanten weet wat ik met al die zo uiteenlopende meningen moet, laat staan dat ik dat binnen een paar weken wel ga weten?

Van het feit dat ik wel weet dat ik met Jongste ook nog in de problemen ga komen, maar dat vakkundig naar de heeeele verre achterkant van mijn kop, ergens achter het zagemeel heb weggestopt, maar het daar toch maar blijft roepen?

Van de vakantieregelingen en opvang die ik voor de kinderen moet plannen, gezien Hij zijn verlof al opgebruikt heeft om met Trezebees op reis te gaan....aaaaah nee...Hij gaat verbouwen. Oops. Dàt was ik nu toch wel effe vergeten.

Van alle eind-van-het-schooljaar-activiteiten waar ik nu zo stillekensaan écht wel genoeg van begin te krijgen?

Van...van....

Van ik-weet-niet-wat....

En zelfs het glas wijn dat ik net achterover geslaan heb, helpt niet.

Gillen wil ik.

Heel luid liefst.
Tot iedereen er absoluut horendol van wordt.

Want dan lopen jullie even ambetant als ik.
Nah.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

gillen helpt (en naar ons moet je niet zien). Een tweede glas wijn ook.

Anoniem zei

Laat ons afspreken...dan kunnen we samen gillen! 't Schijnt dat dat kan helpen...maar ik heb het nog niet geprobeerd , uit angst voor reacties :-p

Anoniem zei

Bedankt om niet te gillen ;-)
Zie je, praten werkt toch ook beetje... zelfs met ne vent LOL

Anoniem zei

Zware lichamelijke inspanningen durven wel al eens helpen tegen stress. Spit je tuin om! Loop de marathon! Was eens een autobus!
Voor mijn part mag je er zelfs bij gillen, ja.

zapnimf zei

Schreef die zon nu "Laat ons afspreken"????
*Luide gil*

Ach Sabine, morgen zal ook voor jou de zon... euh, laat maar.