zondag 15 juni 2008

Productief

Een heel weekend met maar 1 ding op de kalender. D die gisterenavond is komen eten. Fles wijn, samen in de keuken, babbelen en lachen. Doen we veel te weinig. Zou mijn schuld zijn. Wegens nooit in mijn kot. Weet begot niet waar ze het haalt.

Maar ik ben productief geweest dit weekend. Ik heb zelfs mijn foto's voor de examenopdracht van dinsdag gemaakt. Dat er nog kunst- en vliegwerk aan te pas zal komen om ze tegen dinsdag geprint te krijgen, daar zal ik me morgen wel zorgen over maken.
En dat ik er dan nog 5 moet uitkiezen... dat trekken we ons vandaag ook niet aan. Ik heb foto's. Da's al heel wat.

Als ik deze keer weer te horen krijg dat het geen 'reeks' is, ga ik gillen. Hoeveel meer 'reeks' dat alleen witte blommen kunde maken??



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijke foto's, echt waar. De Agapantus (foto 4 uit de reeks, als ik me niet vergis) geniet mijn voorkeur, hoewel dat uiteraard niet echt van belang is voor de samenhang van het geheel. En die is wat mij betreft zeker geslaagd.
Ik zou de foto's graag eens in kleur zien i.p.v. in het Z/W.

Anoniem zei

Mooie foto's...chapeau !!

Anoniem zei

Geef de foto's af van ons bloedjes van kinderkes van het schoolfeest (die ze dan nog nie getoond hebben ook dedju !!!!) Als da geen schoon fotookes van "blommekes" zijn ...!!! lol

Sabine zei

@Menck: Ik zou niet weten wat een Agapantus is, maar vermits ik een roos en een gebera en een aronskelk ken, zal dat wel die met al die bollekens zijn zekers?

Annelica zei

Wow, echt heel mooie foto's vind ik. Vooral 1,9,5 en 3 zijn mijn favoriete foto's.

zapnimf zei

't Zijn bijgod allemaal verschillende bloemen. Wat heb je gedaan? Ingebroken in een plantenzaak?
Wel schoon.