donderdag 19 juni 2008

Zekerheden

Ooit zaten we met z'n vieren in een kantoor. Twee vanvoor en twee vanachter. Allemaal met man-huisje-tuintje-al-dan-niet-kinderen.Vier vrouwen in één ruimte. Met veel onnozel gezever en evenveel gezaag.

Ik ben als eerste vertrokken.
En als eerste gescheiden.

Vorige zomer was nummer twee aan de beurt. Hoewel ik het wel kon verwachten omdat ik de evolutie met stukken en beten had gevolgd, heb ik toen moeten slikken.
Toen ik deze week mijn mailbox opende, bleek dat ook het huwelijk van de collega achteraan niet meer is. Terwijl wij net dát koppel als ideaal zagen. En ik vermoed dat we niet de enigen waren.

Blijkt dat degene die toen het hardst en luidop aan haar relatie twijfelde, de enige is waar ze wel nog stand houdt.

Er zijn geen zekerheden meer in't leven...

6 opmerkingen:

Peggy zei

Tja zo zie je maar .... ideale koppel voor de buitenwereld.... schijn bedriegt zeker ? Er zijn inderdaad geen zekerheden meer in het leven... sorry aan allen die in nu teleur stel...

Sabine zei

@Peggy: ik zie niet in waarom jij je zou moeten verontschuldigen...

Anoniem zei

Twijfels uitspreken helpt misschien wel om problemen te duiden.
Wat benoemd is kan ook worden opgelost.( Misschien)

zapnimf zei

Watte, er zijn geen zekerheden meer?
Mor jawel! Dat er heel veel huwelijken stranden bijvoorbeeld.

Enne... dit is uiteraard top secret, ik krijg hoe langer hoe meer goesting om nog eens te trouwen. Hoe stom kan een mens zijn?

Anoniem zei

@Zap
Te veel zon, te veel wijn, te veel S....tijdens uw vakantie gehad?
MOAR MESKE TOCH

Anoniem zei

@Zap: we zullen komen mais smijten. lol