zaterdag 21 juni 2008

Ha!

Gisteren inside-informatie gekregen. Met betrekking tot Oudste's niet-zo-super-goede-instelling-om-'t-mooi-te-verwoorden als't over school gaat.

Blijkt dat ze het van geen vreemden heeft.
Want dat een bepaalde niet nader te noemen persoon een hele tijd geleden ook nooit taken op tijd af had, altijd boeken thuis/op school/in-ieder-geval-waar-ze-niet-moesten-zijn had laten liggen, het niet echt nodig vond te studeren, wegens andere en veel belangrijkere dingen te doen.
En dat die persoon daar toen ook niet echt van wakker leek te liggen.
Moest het van zijn moeder komen, zou ik er niet naar luisteren. Maar 't komt van een klasgenoot/vriend en zéér betrouwbare bron.

Laat hem nog maar ne keer afkomen met de vraag hoe ik dat denk op te lossen en wat ik daar nu aan ga doen, want dat ik daar toch allemaal vele beter van op de hoogte ben.

Ha!

Hij mag het zelf met de oplossing komen.
Als ervaringsdeskundige scoort hij beduidend hoger qua kennis dan ik als logopedistjen op dit vlak.

Nah.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oei. Dan ziet 't er op lange termijn echt wel zorgwekkend uit... ;-)