zaterdag 7 juni 2008

Strandjeanet

Deze week, toen ik beslist had niet naar de fotoles te gaan, wegens geen zin, kwam Bjorn de strandjeanet-slash-babysit opeens binnen trippelen.

"Halooo-ooooo! Ik moest vandaag komeuh!"
"Euh....nee, Bjorn, gij moest niet kome(euhhhh)n."
"Oe??? Jaaa-aaa???"
"Ja. Bjorn. Ik zou u bellen."
"Mij belleuh?? Of smseuh? Aaa-aaah... Dus ik moest vandaag niet komeuh???" Zwaai-zwaai met het handje.

Hij snapt 't! Zijne Euro valt!

"Nee. Dus ge moogt NU naar huis. Ben zeker dat ge het heeeel druk hebt en andere dingen te doen hebt." HINT HINT HINT
"Neuu...Ik heb het niet druk zeuhhhhh."

Ikke wel verdomme!!!

"Hebt gij een nieuw brillekeuh? Jaaaa. Het stááát u. Maar wel een beetje donker. Hmmmm. Jaaaa."
" Mmmmh. Ok. Ik bel wel als ik weer een babysit nodig heb. Zal waarschijnlijk pas in september zijn."
"Oooooh. Zooooo laaaaaang?? Aleuh, amusseert u deze zomeur. Ik zal da óók doèn! Ik gaaa naar de Caraaiiebeuh. Da's zeker 2 uur vliegeuh. Jaa. met een vriendin. Maar ik moet wel eerst mijn hareuh lateuh knippeuh. Beejte korteur. Daar sta ik mee. Maar ik sta met alleusss." Zwaai-die-zwaai.
"Fijn Bjorn. Goe verlof."
"Maar eerst nog mijn exameuhs. Oooh... jaaa....amaaaai."
"Mmmmhh."
"En moette gij de heleu zomer werkeuh???"
"Nee Bjorn. Ik heb ook verlof."

Maakt dagge buiten zijt verdorie.

"Dada!!!"
"Yes! Eindelijk....."

Gezocht tegen september: een andere babysit. Eentje die geen half uur blijft plakken om zijne zeg te doen. Gene Bjorn-de-strandjeanet, want die krijgt bovendien de kinderen niet op tijd in bed.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat babbelen is waarschijnlijk één van zijn vrouwelijke eigenschappen? :)

Groeten,

Storm

elke zei

En het rijmt!
lol

Via Storm hier terecht gekomen en zeer hartelijk gelachen.

Anoniem zei

Dit relaas heeft zowaar een hoog 'Gamma-jeannetten'-gehalte. Die Bjorn is bovendien een echt zaagskeuh.

Anoniem zei

mss een échte jannet zoeken?
of een oude tante?
of anders een braaf meiske.

Sabine zei

@Menck: Een zaagskeuh??? Eerder een dikke vette cirkelzaag en hij blijft draaien ;-)

zapnimf zei

Gij se moeilijk mens!
Dan heb je al eens een babysit...