zondag 1 juni 2008

Averechts

Zucht.
Bloggen werkt averechts. Gelijk bij't breien. Rechts-averechts, weette wel...

Veel tijd om te bloggen, betekent meestal geen inspiratie.
Tenzij ik net den Freddy bijna van de autostrade gereden heb. Maar diene zie ik nooit meer. Denk dat hij al remt als't hij mijn voiture ziet zoeven.
Den bangerik.

En veel inspiratie betekent geen tijd om te bloggen, wegens things to do, places to go... Het slaaptekort zorgt er dan meestal voor dat mijn luttele brein dat o-zo-hard probeert om alles te onthouden, zodat ik het zeer mooi verwoord voor ulle hier zou kunnen neertokkelen, meestal alleen nog maar onsamenhangende flarden kan reproduceren. Waar ge het breipatroon nooit meer in zou terugvinden. En ge een trui of sjaal of geitenwollen sokken of godbetert een débardeur vol met gaten als resultaat krijgt.

Ja. Nóg onsamenhangender dan mijn gewoonlijke schrijfsels.
Kan niet, zegde??
Ha! Gulle kent mij niet!
(Zijt content.)

Bon. Een samenvatting van een weekend.
veel lachen - te late Cinema - superdeluxe wegbeschrijvingen - pasta met groene dingen die mensen niet kennen in pot smijten - muggen - groen dak van't sportpaleis aan de rechtse kant, yay! - veel te oude Indiana Jones -wijn - eten - veel bloggers - lol - popcorndienengansenachtmoestwordenverteerdwegensnietkunnenstoppenmeteten - weinig slaap - nog meer eten - doodmoe in bed vallen - hele zondag nodig hebben om te recupereren en morgen op't werk verder slapen

Wilde een meer gedetailleerd verslag van mijn toffe zaterdagnamiddag (jaja, ik was laat.....) en -avond?
Dan moette hier, of hier, of hier gaan kijken.
Of als ge wacht tot ze ook wakker is hier.
En verder zulde op uw wandeling door de Schoone Vlaamsche blogs ook elders nog wel stukjes terugvinden.

Ik ga nu mijn bloeikens van kinderen ophalen.
Geniet van de rest van ulle zondag, want morgen is't weer maandag.

8 opmerkingen:

zapnimf zei

Hoe? Hadden wij niet afgesproken voor de opruim dan?

Blij die felle tante in het echt te mogen meemaken hebben, al ben je dan niet echt blond.

En weet... morgen zal de zon wel weer schijnen voor jou. (Ook al is het maandag)

Anoniem zei

Yep... de zon schijnt vandaag al!

Anoniem zei

Begint 't niet eerder wat blasé te klinken?
lol

Sabine zei

@Beo: En gaat gij nu werkelijk beweren dat ge nog altijd niet doorhad dat ik gewoon blasé ben of wat???

Anoniem zei

Troost je: vier uur slaap per dag is voldoende. De rest kun je gewoon 's nachts inhalen.

Tussen de overvloed aan spijzen, heb ik de popcorn niet eens opgemerkt. Verrekte jammer.

Anoniem zei

en morgen is het maandag en life goes on...

Anoniem zei

Nee. Echt niet. Pas sedert die zonneschijn...

Emma en Mona zei

Ik ben fan van jouw schrijfstijl.
Wanneer komt de verfilming uit?