woensdag 28 mei 2008

Rabenmutter

't Is woensdag. Dat wil zeggen, nog twee dagen en 't is weekend. Of beter gezegd, anderhalve dag, want ik werk de vrijdag maar tot 13u. Als ik geen overuren doe. Wat zelden gebeurt. Maar da's niet belangrijk.

Wat wel belangrijk is? Dat weekend.
Vaneigens.

Omdat ik vandaag beslist heb de kinderen dit weekend naar Oma en Opa te laten gaan. Gezien hun plannen om nu ergens god-weet-waar-in-Frankrijk te zitten niet zijn doorgegaan.
Yay. Voor mij dan toch.
Ga dus dit weekend op de lappen.

Voor de verandering.
Gebeurt niet veel.
Alleen is't nu al het vierde weekend op rij.

Yup.
Ik die klaag over nooit-buiten-komen of niks-te-doe-oe-oe-oen en saa-aa-aa-aaaie dingen en kinderen-7-dagen-op-7 en nooooooit tijd voor mezelf.
Zal nu niet klagen.
Zou niet durven.
Voor efkens dan toch niet.

En die kinderen....
Euhhhhh.....
Die sprongen een gat in de lucht toen ze hoorden dat Opa hen vrijdag komt halen.
Gaan mij niet missen.
Echt niet.

Dus zet ik mijn Rabenmutter-schuldgevoel in een mooi pakje aan de kant, besef dat ik bij sommigen nóg een keer van de piëdestal ga vallen, maar neem de blauwe plekken erbij ;-) én ik ga zaterdag naar Zap en Moose.

En vind nog wel iets voor de vrijdagavond ook.

Moet alleen zien dat ik morgen en overmorgen op't werk genoeg rust.
Kwestie van dat weekend heelhuids door te komen...

2 opmerkingen:

zapnimf zei

Weet je zeker dat je daar wel welkom bent? ;-)

Sabine zei

@ Zapnimf: Neje, maar ben toch geweest!!