dinsdag 3 juni 2008

Kwijt

Dju toch.

Ik loop hem hier al een hele week te zoeken, dacht dat gezien ik zonder zijn gps-hulp heeldhuids tot bij Zap geraakt was en ik luidop en duidelijk articulerend gesproken heb over een nieuwe aanschaf, hij wel al pruilend uit zijn schuilplaats zou kruipen, maar twee dagen en een opgeruimd huis verder (wegens disndag-poetsvrouw-dag... duh-uh!) nog altijd geen spoor.

De kinderen zijn er niet aan geweest.
Poetsvrouw wist met moeite wat ik bedoelde.
't Nieuwe konijn doet ook of zijn neus bloedt.
En 't ander volk dat hier gepasseerd is, had hem niet van doen.

Zucht. Ongelooflijk hoe je zo'n stom ding kan missen.
Een onnozel baksken met adressen, telefoonnummers, nen agenda en nen TOMTOM op.

Ik zal maar een kaars branden voor Sint-Antonius.
En den heiligen die mijn pda vindt, mag bellen naar't GSM-nummer dat bij de 'owner' (ikke dus!!) vermeld staat.

Ge krijgt er zelfs ne kus voor.
Of twee.

Van mijn eigenste mooooooooie rooooooode suuuuperzachte (als ge de droge kroeten even wegdenkt) lippen.

8 opmerkingen:

zapnimf zei

Ik weet niet eens hoe een pda eruit moet zien, maar zo'n dingen komen toch altijd weer boven water? Of niet? Ook niet als je eens fluit? Onder de zetel?

Veel en veel erger waren mijn twee pakken toetsen die ik eens kwijtspeelde op de dag dat er inspectie kwam. En die ik pas de dag na het rapport (sorry! ze staan er niet mee op!) terugvond.
Allez, ok, dat is niet echt veel erger, maar toch ook erg.

Anoniem zei

Lap! Ik heb het al door; het mag weer niks kosten...

Anoniem zei

Ik heb hier sinds de fuif zo een kaske met een scherm. Ik weet niet wat het is, de PDA misschien?

Anoniem zei

Allez, da's toch niet zo'n ietiepietie piepklein ding? Denk eens wanneer en vooral wáár je hem voor het laatst hebt gebruikt. Ga vervolgens aldaar zoeken. Slight chance, but who knows.

Anoniem zei

Ik ben het stopje van mijn keukenpompbak kwijt. Heel lastig, nu kan ik niet meer afwassen. :-) (leve het afwasmachien)

Anoniem zei

Zou de heilige Rita niet efficiënter zijn? Die behandelt de hopeloze gevallen.
Daardoor raakt mijn huis steeds overhoop, omdat ik iets kwijt ben en het moet zoeken. Van nature ben ik ordelijk hoor, o ja.

Anoniem zei

Spoorloos verdwijnen kan niet, dus het moet wel boven water komen!

Sabine zei

@zabrila: De heilige Rita heeft mij al lang opgegeven. Ze zei dat ze nog tijd nodig had voor de andere hopeloze gevallen ook. En dat ze die tenminste wel kon helpen. De flauw bees.