donderdag 22 mei 2008

Oren

Ben gisteren tot de vaststelling gekomen dat er in Vlaanderen meer oren rondlopen die wel naar mijn gezaag willen luisteren dan ik had verwacht.

Er zijn slechtere dingen om te constateren.

Al verdenk ik enkele van zuiver voyeurisme en nieuwsgierigheid, het is hen vergeven.
Ben namelijk goed gezind.

Een half uur kletsen aan de de telefoon met een vriendin met gevoel voor humor en relativeringsvermogen én dat tijdens de woensdagnamiddag-zwemles van de kinderen nog een keer mogen overdoen, doet wonderen voor een hoofd vol brol.
Dát, het vooruitzicht van een hele dag retail therapy met vriendin die bij boven vermelde oren hoort en BBQ's, waarbij we absoluuuuut niet over 'de venten' gaan zagen.
We zouden niet durven.

Ben geen moeilijke om op te beuren...
lol

5 opmerkingen:

zapnimf zei

Aha! Goed!

Anoniem zei

De storm bleek dus maar een zomerbuitje.
Of de vorige post heel effectief... ;-)

Anoniem zei

Fijn he..van die "klankborden" waar je gewoon ff tegen aan mag zagen, dus de "buien"..wat sneller uit één vallen...

Anoniem zei

Horen als je luisteren wil is practisch,
luisteren als je horen kan is
moeilijker.

Anoniem zei

DAT lees ik nu graag sé !
Ik ben ook absoluut geen moeilijke om op te beuren (ahum,ahum)