dinsdag 20 mei 2008

Zucht

Ik ben kregelig, verschrikkelijk ambetant, licht ontvlambaar, vies gezind, prikkelbaar, absoluut niet te genieten....

Waarom??
The million dollar question.

Omdat mijn hersenen overuren draaien, mijne kop vol zit met brol waar er niet genoeg plaats voor is en ik die hele rimram niet kan afzetten.
Ik wil mijn hart uitstorten, zeggen wat er op mijne lever ligt, het in de groep gooien en mijn gal spuwen, maar kan het niet eens op mijn blog doen.

Komt ervan als er teveel mensen die je kennen je zever lezen.
Zal een andere manier moeten zoeken om dat ongelooflijk frustrerende gevoel kwijt te raken.

En mij dan nu ook al maar verontschuldigen bij degenen die't zullen moeten 'ontgelden'...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kan ook altijd mailen of bellen, één luisterend oor is soms beter dan tientallen lezers.

Anoniem zei

Waarom?
Omdat je over een week je maandstonden moet krijgen. Allez, dat is toch altijd bij mij de oorzaak als ik vind dat mijn leven één grote puinhoop is.

Verder dacht ik hetzelfde als Elle. De mailknop is rap gedrukt.

Anoniem zei

Morgen... wachten

hihetje zei

pen en papier pakken en de stress uit je lijf schrijven?

Anoniem zei

Getver, dat begrijp ik goed !
Mij mag je ook ALTIJD mailen...spuw alles er maar uit...ik zal het wel lezen ;-)
Knuffel