donderdag 3 januari 2008

Iéééél triest.

De kids zijn bij Oma en Opa. Omdat ik moet werken en de 'opvang' daar beter is dan de buitenschoolse hier ;-).

En dus ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik morgen, op een vrijdagavond, geen kinderen thuis heb en GEEN plannen.

How sad is that, huh??

Ik heb mij het laatste jaar al in bochten gewrongen om op sommige avonden een babysit te vinden en heb er nu één, gratis en voor niks, en heb niks te doen, want had er niet bij stilgestaan. 't Is ver gekomen.

Probleem is dat mijn vrienden met kids zo vlug geen babysit geregeld krijgen en die zonder al lang plannen voor morgenavond hebben. En dat zal niet in de zetel voor de tv hangen zijn.

Maar ik geef niet op.
Ik zoek verder naar iemand die me wil bijstaan in het voorkomen van een langzame, weliswaar pijnloze maar net daardoor uiterst gevaarlijke, transformatie tot 'saai-en triestig-geval'. (Voelde het medelijden en de opofferingsdrang al? Hoezo nee?!?)

Bon, ik heb nog een paar mensen om lastig te vallen. Maar wie morgenavond in Gent een stapje (of twee - drie) in de wereld wil zetten mag mailen.

Ik ben niet kieskeurig. Iets eten, nen cinema, een café, zelfs een foute danstent kan er bij mij in.
Alles voor het zelfbehoud ;-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, euh. Door een vreemd toeval zijn onze kinderen morgenavond de deur uit. Raar hoe dat zo werkt. We dachten aan een filmpje :)

Blue zei

ohhhhhhh ik lees het te laat...
ik had ook niets te doen vanavond , maar heb net ja gezegd om hier in het brusselse wat te gaan drinken.
Volgend keer geef je maar een gil!!

Anoniem zei

Geef volgende keer maar een gil hoor. Wij wonen wel een eindje van Gent, maar hebben ne vriend die daar woont, en waar ik zou gaan kunnen overnachten. Wie weet, wat voor lol hebben we :-))

Anoniem zei

Helaas heb werkdiner met collega;s vanavond. Ben anders ook prima te porren !!

groetjes Ellie

Anoniem zei

Nog een stukje ongerept Gent verkennen had ik geen "nee" tegen gezegd. Maar met m'n verkoudheid hoef ik gelukkig geen spijt te hebben van die achterop hinkende RSS-feed...

Sabine zei

@iedereen: volgende keer zal ik er vroeger aan denken (of toch proberen..) Eens zien wat er dan van komt ;-)