zaterdag 5 januari 2008

Iééééél triest - deel II

Ik zou gisteravond met D gaan eten. En dan nog ergens iets gaan drinken, klagen over de venten, roddelen over de vrouwen... De verkoudheid-stem op donderdag was al een hint, en de stem die op vrijdag belde om te zeggen dat het echt niet zou lukken klonk helemaal erbarmelijk :-(
Maar ik heb een 'rain-check' gekregen, dus nog iets om naar uit te kijken.

En ben ik dan thuis gebleven?
Maar nee!! Er zijn blijkbaar meer mensen die zich wel willen 'opofferen' om met mij op stap te gaan, dan er in mijn gsm-lijstje (dat ik nog niet eens helemaal had afgewerkt) staan. (of misschien moet ik dat lijstje dringend eens aanpassen...hmmm...).

Uiteindelijk hier terecht gekomen en heel lekker gegeten. En niet zelf moeten rijden. Driedubbele YAY!

Het 'triestig-geval'-gehalte blijkt hier uiteindelijk nog héél goed mee te vallen ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Zie je wel!! Zoooooooo hopeloos ben je nu ook weer niet heeee!!!
(grapje hoor)
Knuffel