donderdag 20 december 2007

Beu

Ik ben het beu. Ik heb geen goesting meer. Heb er genoeg van. Ik heb het he-le-maal gehad. Het steekt mij tegen. Ik moet er niet meer van weten. Het is genoeg geweest. Ben er klaar mee.

Waarmee?

Alles en niets.
Het 'leven' in't algemeen. Maar vooral het voortploeteren en niet weten waar naartoe eigenlijk.
Het steeds maar zorgen dat je de dag en de week en de maand halvelings doorkomt, om dan gewoon weer van vooraf aan te beginnen en ervoor te zorgen dat je vooral geen tijd hebt om je af te vragen waar je in godsnaam mee bezig bent. Mezelf voorbij lopen om toch maar niet te moeten stilstaan en beseffen dat ik doelloos rondspartel.

En jajaaaa, ik heb het 'zo slecht niet' en 'mag eigenlijk niet klagen' en 'ik heb de kinderen toch' en 'het gaat toch goed' en blablablablabla...

Wie dat dan toch vindt, mag het komen halen.
Ge krijgt de hele boel, gratis en voor niks.

Maar dan moet ge het wel aandurven om nu in mijn buurt te komen....

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar Sabine toch, laat ons zeggen dat je even in een serieuze "dip" zit..je komt er wel door. Ik ben momenteel ook niet echt in mijn gelukkigste "zelf"..
Knuffel

Anoniem zei

Wat dacht je van de kroost op eBay zetten en gaan leven van de bananenkweek op een zuiders eiland..?

Anoniem zei

Hé Sabine,

Ik ontdekte je blogje onlangs, en ben sindsdien een "abonnee" (is dat nu met twee "b's"b of met één). Anyway, laat je er niet onder door halen, iedereen heeft dat wel eens... Je zou bijna kunnen zeggen... "iedereen vraagt zich wel eens af wat de zin van alles is".

En... ik begrijp - denk ik - waarom niemand in je buurt moet komen. 'k Heb dat zelf meer dan me lief is. Life sucks.. Of Lif is great. Het hangt wat van de omstandigheden en gemoedsstelling af. Soms 't één, soms 't ander. Soms van 't één of 't ander teveel.

Anyway, gezellige eindejaarsdagen, Sabine, 't is zoiets dat ik vroeger nogal blasé vond, tot ik ontdekte hoezeer familie en vrienden belangrijk kunnen zijn.

Hé,hoe is het eigenlijk met "the offspring". Kids, of laat ons maar zeggen "kindjes" - al klinkt dat minder "hip" - they do change your life, do'nt they.....


Wonderful feeling

Anoniem zei

Het is er echt de periode voor, denk ik. Ik heb niet eens iets versierd, geraak niet in de kerstsfeer. Want: Iedereen moét plezier maken, er moét gefeest worden met veel en vooral duur eten en dure zuip. (En veel te dure cadeaus waar niemands iets mee kan doen!)Veel is ni genoeg. Ik zou dit jaar veel liever soep gaan uitdelen bij de armen of morele steun verlenen bij moeders voor moeders. Het is dat mijn schoonmoeder al konijn heeft voorzien voor mij.....
Probeer er toch iets van te maken, meiske. Een van de dagen schijnt voor jou het zonneke ook alweer en voelt ge u wat beter.
Sarah

Anoniem zei

ik vind BEO's idee niet slecht; laat me weten wat voor een prijs je gekregen hebt. Dan weet ik wat ik voor mijn kroost kan vragen. Practisch nieuw, nog geen mankementen... moet lukken om ze kwijt te geraken.

Annelica zei

Hang in there, Sabine...

Anoniem zei

kop op! Je doet het voor de kinderen. En, uiteindelijk, ook voor jezelf.

Anoniem zei

Ik deel je frustratie..; Zou het inderdaad te maken hebben met de korte dagen, de kou, het allemaal eventjes te veel worden? So fucking what? Als je je over the moon kan voelen heb je ook evenveel recht om je soms eens minder goed te voelen, daar is niks mis mee. (It's my party and I cry if I want to, zoiets)

in elk geval dikke virtuele knuffel. Kom je met nieuwjaar om alle miserie te ver-drinken?

Anoniem zei

Hey Sabine,
Gaat het al een beetje beter met je? Het zou al goed zijn als dat geforceerde gedoe met de feestdagen (iedereen moet gelukkig en vrolijk zijn)voorbij is en iedereen weer normaal doet.
Groetjes
Sarah
(Sarah.Vanriet@telenet.be)