donderdag 27 december 2007

5 keer slapen

Ze zijn weer weg. Voor hun tweede jaarlijkse bezoekje bij de papa en zijn aanhangsel.

Hij en Trezebees zijn gisteren in België toegekomen.
Maar Hij is de kinderen pas deze avond komen ophalen. Ik denk dat ze nog van de jetlag moesten bekomen na die 2 uur durende vlucht, een mens zou van minder een dag wachten om zijn kinderen die hij een half jaar niet heeft gezien te komen halen.

En natuurlijk zullen ze ook wel gaan shoppen zijn. Geef toe, wie neemt daarbij al zijn kinderen mee?? Goed zot moette daarvoor zijn.... en ik spreek uit ondervinding ;-)
Trouwens, de kinderen blijven tot dinsdag bij hen. Vijf volle dagen.... vandaag daar ook nog bijnemen, zou echt wel van het goede teveel zijn.

Trezebees zal bij zijn ouders zitten wachten tot hij haar daar komt ophalen. Ze moet wel heel veel schrik van mij hebben, als ze liever daar alleen blijft, dan hier vijf minuten op mijn oprit in de auto te moeten zitten. Nog een geluk dat 't kind geen Nederlands spreekt en Mémé en Pépé geen Engels.
Ze zou eens moeten weten dat we hier staan lachen en onnozel doen hebben. (Alles om maar niet aan de kids te tonen dat ik dit niet leuk vind...) Hij mag zelfs niet tegen mij spreken als hij van thuis uit de kinderen via Skype wil zien en zij in de buurt is. 't Is ook een Trezebees voor iets....

En verder???

Is Hij duidelijk weer verdikt. En hij kan er niet mee lachen.
Dus zal zijn alcoholconsumptie wel weer gestegen zijn en is haren thee toch niet zo lekker meer. Of heeft hij bij haar toch ook 'geen tijd' meer om naar de fitness te gaan.
't Heeft lang geduurd... zijn 'betere en gezondere levenswijze'.
LOL

Nog 5 keer slapen....

en dan is mijn huis niet meer te groot en leeg.

Geen opmerkingen: