Shit happens
Stel.
Ge maakt de facturen op uw werk en blijkt dat in die van moeilijke-klant een fout staat. Ge weet dit, want moeilijke-klant heeft u daar zelf voor gebeld.
Credit nota opmaken, bellen naar klant, veel slijmen en verontschuldigen aan honderd in't uur, pissige baas over u heen laten gaan.
Afgehandeld.
Next.
Stel.
Die 'next' komt.
Moeilijke-klant heeft namelijk door uw fout niet alleen de pdf-versie van zijn factuur in zijn mailbox gevonden, maar ook die van de niet-of-minder-moeilijke-klanten. Die natùùùùùrlijk aan een lager tarief zitten.
Enig idee hoe dat zou voelen?
Ik wel.
En ik kan jullie verzekeren, 't is niet voor herhaling vatbaar.
I fucked up.
Big time.
7 opmerkingen:
Ai, moet pijnlijk geweest zijn! 't Zal je geen tweede keer overkomen!
Groetjes,
Oef, Dat is pijnlijk. Balen zeg!
been there done that, of wat ook een goede is een vertrouwlijk document naar iedereen in uw mailing list sturen, of dezelfde fout 3 keer na elkaar maken en er telkens door de klant op gewezen worden.... en zo kan ik nog een hele poos doorgaan. In feite is het een wonder dat ik hier nog werk en dat ze zelf content zijn van mijn werk.
ai - ai - ai - vréééd ambetant!
Oeps... Maar alleen wie niks doet maakt geen fouten. Zachtjes laten overwaaien zeker?
Oh, oh. Inderdaad pijnlijk. maar wie niets doet kan ook niets mis doen eh.
Zal wel slijten zeker. Je geeft tenminste je fout toe, ik heb er vroeger ander gekend die 1001 excuses zochten om het toch maar op iemand anders te sturen.
Succes.
Shit happens...
Missen is menselijk...
Je hebt in elk geval een goei verhaal om te vertellen op een feestje of zo...
Kop op, iedereen doet stommiteiten!
Een reactie posten