zaterdag 17 november 2007

Observaties

  • Ik word te oud om tot na 2h uit te gaan. Mijn benen zullen nog een paar dagen nodig hebben om van mijn superdeluxe-danspasjes te bekomen.
  • Mijn zangkwaliteiten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, want ik heb na één avond al last van mijn stem.
  • Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Heel langzaam begin ik een nieuwe vriendenkring op te bouwen. Met buitenlanders. Een Duitse en een Braziliaanse. (Die weliswaar allebei met een Belg getrouwd zijn)
  • Er loopt veel single manvolk rond in't Gentse.
  • Hetgeen ik gisteren van dat single manvolk gezien heb, trok op niet veel.
  • De dwaaste openingszin die ik gisteren te horen gekregen heb, was toch wel "En lukt 'et?"
  • Verzachtende omstandigheid voor die vent was, dat hij zich met meer dan een paar pinten moed heeft moeten indrinken, vooraleer hij mij durfde aan te spreken.
  • Die moed was nodig omdat ik zijn tot dan toe nog dwazere toenaderingspogingen zeer arrogant en straal genegeerd heb.
  • We zullen het ook maar op de pinten steken dat hij desondanks niet door had niet te zullen scoren.

En om het af te leren ga ik straks weer op stap.

Veel kalmer wel. Met een Belgische expat-vriendin die een paar dagen naar ons landje is afgezakt. Lekker eten een goed glas wijn en veeeeeeeeeel roddels.

Meer moet dat niet zijn.

Dus vandaag geen venten nodig ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En morgen een héle dag platte rust ... En daar ook geen venten voor nodig ... ;o).

Groetjes !
Stekelbeesje.

Anoniem zei

Dat begint als een tweede jeugd te klinken. Maar voor die soortgerichte kritieken beroep ik mij op 't centrum voor gelijke kansen... ;-)