zondag 1 februari 2009

't Stinkt

Gisteren de resultaten van de fotocursus gekregen en heel blij vastgesteld dat ik ondanks mijn alles-behalve-super-eindwerk en onbestaande-photoshop-kennis-op-een-photoshop-examen de tweede ben op onze 15-koppige groep.
Moet ik nog zeggen dat ik héél content ben??

Jeuj!
Wave!
Hoera!
Yessssss!

En jaaahaaa, kom nu maar vertellen dat het maar een onnozel avondschool cursusken is.
En dat die punten er niet toe doen.
Dat kan mij absoluut niet schelen.
Heb dat goed gedaan.
Ben goe bezig.
Yay!
Een rondedans is aan de orde.
Er is zelfs iemand zot genoeg om één van mijn foto's op canvas te willen voor zijne living.
Ha!

Eigen stoef stinkt, maar ik heb hier een hele doos wasspelden, pakt er maar één. Of gaat op een ander lezen.

Heb weer motivatie om elke dinsdag voor een babysit te zorgen en daar 3.5 uur in de klas te gaan zitten.
En nu eindelijk wel wat photoshopkennis op te doen.

En ervan te dromen dat ik ooit misschien later een keer één foto ga kunnen maken waarmee ik halverwege deze meneer zijn hielen kom.

8 opmerkingen:

elke zei

Je krijgt hierbij de toestemming om zoveel te stinken als je zelf wil. *hoera*

Welke foto's zijn het eigenlijk geworden? Of heb ik dat gemist gedurende de laatste weken?

Anoniem zei

We hebben allemaal gezien dat je talent hebt! Een dikke proficiat!
Feestje?

Anoniem zei

proficiat! En waarom zou je niet blij mogen zijn met het behaalde resultaat?

Anoniem zei

Dikke proficiat!
Ik val in herhaling, maar ik wou het nog eens zeggen, omdat ik stem voor het voorstel van Margo. ;-)

Anoniem zei

o ja, en wat dat stinken betreft: met een goed glas in de hand merken we dat niet, hoor. ;-)

Anoniem zei

Super, en ik sluit me bij Wouter aan ghehe.

zapnimf zei

Snuf snuf?
Joehoe!

Anoniem zei

Proficiat !
En stink er maar gezellig op los !