vrijdag 30 januari 2009

Pop!

Een fijn verschijnsel in dating-land.
De Pop-up!
Een venstertje op je scherm waar heel leuke conversaties in tot stand komen.
Zomaar. Opeens.
Pop!
Goed tegen verveling.

Ziehier een mooi staaltje van zo'n superdeluxe conversatie:

Peter: Dag Sabine
Ik: Hey
Peter: Dag
Okeeeee, die wil me tonen dat hij alle mogelijke begroetingswoorden kent... een hobby gelijk een ander.
Ik: (niks dus..)

Peter: Sabine, woon je in Gent zelf stad?
Jeuj! Hij kan mijn naam onthouden!!
Ik : nee

Peter: mijn echte voornaam is MARC
Ik: ok...
Pfff....whatever....hmmm....zou die ook in drukletters op zijn paspoort staan??

Peter: Sabine, is Sabine je echte voornaam?
Nee. Ik heb een andere voornaam gekozen voor dit dwaze profiel om dan tegen de eerste de beste onnozelaar in dit venster te kunnen zeggen dat het eigenlijk mijn naam niet is! zucht...
Ik: ja

En dan komt de grootste zever:

"op je foto zie je er gevoelig en diepzinnig uit en dat bedoel ik als een compliment"
"je lijkt me niet het 'oppervlakkig mooie' meisje, je komt over als iemand met inhoud"

Geeuw....

"met welke mensen ga je graag om, mogen ze diepzinnig, gevoelig, teder zijn, moeten ze knap zijn?"

Ahaaaa! Now we're getting there! Hij die nen helen tijd zaagt over mijn foto maar er zelf geen geplaatst heeft, weet wel waarom...

Peter/Marc:"...een man moet voor jou ook knap zijn, dat is natuurlijk wel te begrijpen.."
Ik: Jij bent anders ook wel afgegaan op mijn foto..

Peter/Marc/whatever: maar Sabine (mijn naam! mijn naam!) wel om een andere reden, ik dacht juist dat is een diepzinnig (here we go again...) gevoelig iemand, zo iemand bekijkt het anders, ik aanzie je als gevoelig niet in de eerste plaats als mooi wat je wel bent
Ik: en mocht ik vreselijk lelijk zijn zou je dat ook allemaal zien? Ik denk het niet.

POP!
Wegklikken dat venster.
En waarom dat gepop nu goed is tegen verveling?

Omdat je héél vlug iets anders zoekt om te doen.

Daarom.

10 opmerkingen:

zapnimf zei

Die arme kerel. Net nu hij alle staakwoorden uit de Libelle had gememoriseerd hoe de ideale man moet aantonen dat hij gevoelig is.

Anoniem zei

ROFL. Nog geen voetfetisjisten tegengekomen? Of koppels die triootje willen?

Anoniem zei

Die popups zijn idd het ideale tijdverdrijf ... !!! ;o)

Stekelbeesje.

Anoniem zei

Je moet eens om middernacht inloggen, dan nodigen ze je uit om hen te begluren op hun webcam, ervan uitgaand dat alle vrouwen na 11 uur 's avonds ineens gore sletjes worden.

elke zei

Och, je mocht al blij zijn dat hij zichzelf niet 'beertje' had genoemd.

Anoniem zei

dieje vent slooft zichzelf zooo uit ... en gij 'popt' dieje terug weg...

Anoniem zei

ja, of 'knuffeltje' of 'snoepie'. Of, het ergste ever: 'lonely'.

Waarom doen mannen dat toch, zulke afknapnamen zoeken?

verzoeken om triootjes heb ik wel nooit gehad. Maar om middernacht slaap ik, en als ik dat niet doe, dan zit ik ZEKER niet meer achter het scherm!

elke zei

Lonely? LONELY?
Ge meent het?!

Anoniem zei

Ja, seg, zo is het nooit goed. Diene mens heeft mensenkennis, ziet aan een foto dat jij gevoelig, teder, etc etc etc bnent en hij gaat af op de inhoud. Da's toch gewoon fijngevoelig. LOL
Grts, W
P.S. Niet vergeten een emmer naast je te zetten voor de braakneigingen.

Anoniem zei

Schitterend. Wat een trieste mannen lopen er toch rond.
Anna