donderdag 15 januari 2009

Pfffff.

Ik heb het gehad.
Smijt de handdoek in de ring.
Geef het op.
Heb geen zin meer.
't Is gewoon genoeg geweest met dat minimalisme.
Veel te moeilijk.

Zal er vijf kiezen uit de foto's die ik heb en al ben ik er niet 100% content mee, ik heb deze week slechtere foto's gezien in de les. En buizen doen we in die opleiding nooit, of 't moet al heel erg zijn.

Zal als ik wat meer tijd en weer goesting heb, wel nog opnieuw proberen. Omdat het dan niet 'moet'.



Waarom dat stom liedje daar nu bijstaat, weet ik niet. Ik krijg het er niet af en heb eigenlijk geen goesting om nog verder te prutsen.
Zet uw geluid af. Dan hebt ge daar geen last van.

7 opmerkingen:

Manon zei

Nou daar ben ik dan hoor, met mijn mening...
In het kader van het thema minimalisme heb ik de volgende voor je geselecteerd (zie je, ik doe mijn best gewoon)
1. going up-tak (geweldig!)
2. Citroen (lekker zuur zo in deze dagen van de crisis)
3. De halve banaan, zo leuk!

These are the votes of the Dutch jury!

zapnimf zei

De tak en de banaan! Ja!
En ik vind die gummiebeertjes weer zo schattig, maar dat kan ook zijn omdat ik een aanval van snoeplust heb.
Uw appelsien kleed zichzelf dan weer aan. Speciaal!

Anoniem zei

Er zitten toch echt mooie beelden tussen hoor! Wolken hebben bij mij altijd een voetje voor.
De citroen doet mij rillen, ziet er geloofwaardig zuur uit.
De halve banaan is goed gevonden en het vruchtje met het spiegelbeeld is heel mooi.

Anoniem zei

En hier komen de punten van de Antwerp Jury:
- op plaats 3: de tomaat
- op plaats 2: de gummibeertjes
- and the winner is... de citroen
Succes!
Grts,W

Anoniem zei

3 tomaat en winter (gedeelde plaats)
2 halve banaan
1 gummibeertjes

These are the votes of the Swiss jury!

Groetjes,

elke zei

3. de tomaat
2. de beertjes
1. de halve banaan

White and blue is ook mooi maar missschien heeft iedereen dat al? Hoewel het feit dat je de boom er maar deels opzet heel goed is.

Maar ze zijn eigenlijk allemaal zeer goed.

Anoniem zei

wacht é, want ik wil het weeral snappen... is dit het thema minimalisme dan?
vind de roos wel mooi maar zal daarin ergens bevooroordeeld zijn. en die kleurrijke fruitdingens op zwarte achtergrond ook. de citroen heeft een flou stukje, ofwel was dat de bedoeling. De halve banaan en de hele tomaat vind ik heel mooi. En in de klassiekers zijn die witte bomen op die blauwe achtergrond ook heel knap.