maandag 19 januari 2009

To date or not to date

Na heel veel 'alé, doet dat nu gewoon!!' en 'zijt zo geen flauwe bees' van mijn vriendinnen, waarvan ik me ondertussen afvraag wáárom ik ze ook weer ooit tot die categorie ben beginnen rekenen, heb ik het gedaan.

Uit verveling vooral.
En omdat ik nu toch mijn spiksplinternieuwe laptop heb.

Mij op een datingsite gezwierd.

Of ik reacties krijg?
Lol
Iedereen die halfweg vrouwelijk is, krijgt daar reacties.
Meestal van't soort dat ge niet wilt.

Ik krijg raadseltjes.
Uh-huh!
Zo van die stukjes waar ze letters hebben weggelaten, of op een andere plaats in het woord gezet om u in de war te brengen. En om het nog wat moeilijker te maken, hélemaal zonder leestekens.
Maar ik heb ze door! Ze gebruiken dat gewoon als intelligentietest. Want om dat te kunnen ontcijferen en er dan nog een inhoud uit te halen, moet je gewoon hoogbegaafd zijn.

Dus Fonz de Spons, heb een beetje geduld.
Ik zal écht wel antwoorden hoor.
Écht wel. Uh-huh.

Maar als ik klaar ben met ontcijferen, moet ik mijn bericht òòk nog in de code vertalen voor ik het kan versturen...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

en toch zitten er goeie tussen, zelfs al hebben ze dyslexie (of iets in dien aard)

Anoniem zei

Goeie? Vind er maar eens ene.

zapnimf zei

Raadsel : 't begint me z en eindigt op imf en 't eeft goe gelache me u poging tot deete.

Anoniem zei

ik wil je mijn ex wel doorgeven. Dan kan ik je op voorhand al briefen over al zijn defecten en hoef je die niet meer te ontdekken....

elke zei

Ik heb een goeie gevonden. Tussen al diene brol zeg, kan je nagaan... Hij sprong er zonder meer uit.

Anoniem zei

aha !!! Volg je met argusogen .... Ik vind den Fonz eidenlijk wel den grappigsten. Mo he moet wel wèten hoe he mè diejnen mensch goat klappen... mss een snelcursus westvloams of zojiets lol

Anoniem zei

Na 2,5 jaar heb ik ook nen goeien gevonden. Niet dat ik u wil ontmoedigen :-)

elke zei

Allé, dan zal ik u aanmoedigen. Bij mij heeft dat maar iets meer dan een maand geduurd. En 't is nochtans niet dat ik niet kieskeurig was. Succes!