maandag 22 december 2008

Antwoord

Ik heb vandaag een antwoord gekregen op mijn vraag.

Omdat een job waar je af en toe een afschuwelijke-shit-dag hebt, nog altijd beter is dan geen job.
Daarom.

Had ik daar nu maar aan gedacht.
Dan had ik nu misschien niet op zoek moeten gaan naar een andere job-om-af-en-toe-een-shitdag te hebben.

Het lot wordt niet graag getart, ziet u.
Zeker als je enkel in het bezit bent van een tijdelijk contract.
En het bedrijf moet besparen.

Met de super-positieve evaluatie en de belofte-dat-ik-als-eerste-op-de-lijst-sta-om-terug-te-keren ben ik niks aan de kassa van den delijs. Zijn trouwens niet echt handig om in uw sjakosj mee rond te zeulen.

Bon.
Morgen nog een dag en in januari nog één en dan zien we wel weer.

Eerst de feestdagen.
En de pakjes.
Veeeeel mo-hoo-hoooie kadoos.
Want arme ik ben werkelooo-hoo-hooos.

(Ge moet altijd het positieve in een situatie vinden hé!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach, laat de moed maar niet zakken!

zapnimf zei

Hoezo? Is 't gedaan? Las ik dat goed?
Euh... tijd voor een pauzeke dan?