zondag 28 december 2008

Typen zonder

Het nadeel van erkelooooos zijn is dat ik mijn laptop terug moet geven aan mijn erk.
En dat de kinderen de vaste pc boven niet meer lossen.
Toeme toch.

Dus ofel moet ik rap erk zien te vinden aarbij ik een laptop krijg, ofel moet ik er toch maar zelf enen aanschaffen.
Eentje aarbij de el erkt.

Ge eet niet hoe lastig dat dat is. Een niet erkende.
Zeker als er drie 's in u achtoord staan.
Of als ge op het ilt surfen.
Of hoezeer ge die mist, bij het typen van blogstukjes of tijdens onnozel gechat.
Nóg lastiger ordt het bij het chatten met een halve fles ijn in u vingers.
Gegarandeerde hilariteit aan de andere kant.

Zou een mailtje kunnen sturen naar Dell.
Met de vraag mij een laptop te leveren aar de erkt.
Vrees alleen dat ik ventjes met itte jassen in de plaats zou krijgen.
Allemaal omille van die stoeme .

Dju toch.

1 opmerking:

zapnimf zei

We wrijgt wer ween waar wan wij wadeau!