woensdag 3 september 2008

Bweurk.

Wat ik niet leuk vind aan mijn nieuw-twee-dagen-oude -werk.

Dat ik met mijne rug naar mijn twee collega's zit en ze dus de hele tijd kunnen meekijken op mijn scherm.
Dat de ene het dan ook nodig vindt om commentaar te geven op wat ik doe.
Dat ik dat niet van doen heb om te beseffen dat ze me héééél nauwlettend in't oog houdt.
Dat ik - omdat ik daar toch maar effekens ben - geen deftig werk mag doen.
Dat ze dan beter een stagiar had gevraagd.
Dat ze 's middags hun eten op een kwartier tijd naar binnen steken en dan weer verder werken.
Dat het uur middagpauze blijkbaar niet moet worden opgenomen, maar 5 minuten vroeger naar huis vertrekken om de massa vanuit 't fabiek voor te zijn absoluut onmogelijk is.

Wat ik wel leuk vind?
Euhhhhh...
Dat ik daar om 16u mag vertrekken en dat dan ook hééééél stipt doe???
En dat ik daar maar 'effekens' moet werken?
Dat ik weet dat 't niet op alle kantoren zo is.
Want dat ik dan nooit zo zot zou zijn geweest om daar weer te beginnen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm, klinkt als mijn oude werkplek. Daar kon onze directe chef zelfs meevolgen op ons computerscherm zonder dat we het wisten, om te zien of we wel rap genoeg werkten. Surfen gingen we alleszins niet doen, want we konden niet op internet.

Ik heb het daar tot mijn eigen stomme verbazing nog 3 maand volgehouden. Toen ben ik 't opgestapt.

Ander en beter, zeggen we dan!

Anoniem zei

Maar vlug op zoek naar iets anders:)

zapnimf zei

Je kan misschien de sfeer wat aanzwengelen met het spelletje : "ik ook!"

Anoniem zei

komt gauw bij ons werken, daar is er tenminste muziek!

Anoniem zei

Ben hier een tijdje niet meer komen kijken wegens onze verhuis en heb blijkbaar een belangrijk stukje informatie gemist... Ben snel een tiental blogjes beginnen te lezen, want 'ne vent'... da's interessant ;-)

Alle, de buitenwereld weet het nu ook dank zij de Oudste ;-)

Succes nog met het werk... Gelukkig is het maar tijdelijk!

Groetjes,