vrijdag 8 augustus 2008

To do

Vijf dagen zonder kinderen. Met een to do-lijst en veel goei voornemens. Ik ging ne keer wa doen. En ge ging nogal versteld staan. Amaai nog nie!

De dressing uitmesten. Want gezien Jongste dit jaar nog 8 wordt, zijn kleren voor 4 tot 6 jaar niet zo heel echt meer van doen.
Mijn papierwerk dat over de bureau, mijn slaapkamer, de keuken, de living en de papierbak in de garage verspreid ligt opruimen. Want ik ga mijn facturen op tijd leren betalen in plaats van te wachten op nen rappel.
De -tig lege wijnflessen waar ik in de garage op weg naar een volle elke keer weer bijna mijn benen over breek naar de glascontainer brengen.
De overjaarse spullen uit mijn frigo halen. En ook uit den diene in de garage. Den diepvries uitkuisen gaat me nu net iets te ver. Nie overdrijven hé....
Genieten van mijn verlof dat nog lang gaat duren, want zo direct hebben ze toch geen plaats voor mij.

En nu zijn we vrijdag. En moet ik mijn bloeikens deze namiddag al gaan halen.

Wat ik gedaan heb???
Euhhhh...

De kleren in de dressing opzij geschoven. D'er kan gerust nog ewat bij.
Op maandagmorgen wakker geworden van de vuilkar die het papier kwam ophalen. Niet het mijne, nee. Dat staat nog in de garage.
Op de lappen geweest en foto's gemaakt.
De vent die moest gaan werken en 's morgens meer dan 2 keer op de snooze-knop mept, uit mijn bed gesjot, zodat ik kon verder slapen.
Hele dag op't strand met vriendin liggen roddelen.
Bloedrood thuisgekomen.
De rappels betaald.
De collectie lege wijnflessen in de garage aangevuld.
En gisteren wakker geworden uit mijne droom van nog 2 maand verlof, want moet in september al starten.

Dju toch. Nog maar drie weken verlof.
Da gaat hier echt niet goed komen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De vent? Vertel daar eens wat meer over!

zapnimf zei

Hahahahahahaaa!
Te laat, ik had exact dezelfde woorden als Elle klaarstaan.
Wat kan ons de rest boemme?

Anoniem zei

Het papier in de garage is opgekuist schat. Ik zen toch lief éh. Love you too

Sabine zei

@ Elle&Zapnimf: Euh... hij heeft een putzfimmel???

@ De Vent: Wilde mij volgende keer roepen?? Dan toon ik u waar ik de rest heb weggemoffeld!

Anoniem zei

Ik haak aan bij Elle....:)