zaterdag 9 augustus 2008

Kamp

Ze zijn weer thuis en ik heb het al geweten. Zucht.
Moest ze gisteren 'tussen 17 en 18 u' ophalen. Was supertrots dat ik er om 20 na vijf geraakt was en dus absoluut niet bij de laatste ging zijn.

Had je gedacht.
't Stikt hier blijkbaar met van die Wendy-ouders die het nodig vinden om gewone moeders zoals ik de loef af te steken en hun kinders een half uur te vroeg op te halen, zodat de mijne toch weer bij de laatsen achter bleven en ik 'Waar bleeeeef jij nuuuuuuu???' als begroeting te horen kreeg. Wetende dat ik echt wel al moeite heb moeten doen om hier op tijd weg te geraken. Hebben die dan helemaal niks anders te doen?? Genieten van dat laatste kindervrije-half-uur misschien??

Oudste is er in geslaagd om zonder vuile was naar huis te komen. Vijf dagen op paardenkamp en alleen propere kleren in de valies. Moet kunnen.
Of ze de hele week 't zelfde heeft aangehad??
ROFL.
't Kind slaagt er nog niet in om 3 uur aan één stuk dezelfde kleren aan te houden.
Niks vuil gemaakt??
As if. Tussen die paarden?
Ze heeft de waszak, die ze echt-de-waarheid niet meer in haar gigantische reiszak kreeg 'zo meegenomen'. 'En daar zitten AL mijn vuile kleren in mama!'
Vond al dat de reiszak ietwat leeg was.
Maar de linnen waszak heb ik niet gezien. Vuile kleren dus ook niet. Alhoewel, die van Jongste tellen voor 3.

Dus als er iemand een witte linnenzak vol met vuil goed dat niet van haar (of zijn) kreutel is, meegenomen heeft van op paardenkamp aan zee, stuur mij maar een mailtje.

Als alles gewassen en gestreken is welteverstaan. Dan laat ik weten waar ge alles moogt afleveren.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Sabine toch, zo uw dochter hare vuile was hier komen buiten hangen! Tsss.
Bij de weg: moede gij nie antwoorden op de reacties van uwe vorige post, die waar "vent" in voorkomt?

Anoniem zei

Gelieve bij deze zo vriendelijk te willen zijn mijn nederige Blogaward in ontvangst te willen nemen.

Groeten,

Storm

Anoniem zei

Niet doen hé schat, laat ze maar raden LOL

zapnimf zei

(Beo, die LOL erachter heeft u verraden. Gok ik.)

Laat me raden, Sabine, per toeval waren er ook geen naamlabeltjes in dat jong haar kleren genaaid? Nee, dat zou wat te hoog gegrepen zijn, vermoed ik.

Sabine zei

@ Margo: Euhh...neeje.

@ de vent: hebde gij echt niks beters te doen op uw werk? Hm???

@ Zap: Naamlabeltjes? ROFL.

Anoniem zei

Da's nog es een idee: de vuile was dumpen bij een ander.

Anoniem zei

@Zapnimf: De rook komt uit uw oren van nieuwsgierigheid.
@De vent: We hebben blijkbaar iets gemeenschappelijks. LOL

zapnimf zei

Hèhèhè, oeps.
Excuses Beo. En Vent.