dinsdag 12 augustus 2008

De Vent

Mijn statistieken tonen dat het bezoekersaantal van dezen schoonen blog zowaar met 50% gestegen is. En dat terwijl ik er veule minder op smijt.

Oftewel hebde gulle allemaal niks beters te doen dat zever op't www te lezen, waar ik abso-bloody-lutely kan inkomen, want doe zelf niks anders, maar dan hadde een paar weken geleden ook kunnen komen, wegens toen hier nog ietwat interessanteren zever, oftewel komde toch maar kijken of er misschien nog ergens iets over de Vent staat.

Joost mag't weten.
En neje, hij heet niet Joost.

Maar ik zal jullie nieuwsgierigheid (of toch die van Margo en Zapnimf, Elle weet al genoeg...) niet langer op de proef stellen.
Ik zal jullie zelfs vertellen over de Vent.
Ha!

Hij was't onderwerp-van-de-maand bij de roddelende buren. Omwille van 'den otto' die hier 'hele nachten' stond.

Hij drukt meer dan twee keer op de snooze-knop voor hij uit mijn bed geraakt. (Ik vermoed dat hij nog ettelijke keren meer op die knop drukt om uit zijn eigen bed te geraken, want dan is er geen trien aanwezig die hem d'eruit sjot om verder te kunnen slapen. Alhoewel ik dat niet kan bevestigen, wegens zijn bed zelfs nog niet gezien en hij daar natuurlijk een andere trien kan hebben, die dan hopelijk HÉÉÉÉL hard op een welbepaalde plaats sjot)

Hij ruimt het papier in de garage niet op aanvraag op, enkel 't mijne. Omdat hij er anders heel waarschijnlijk zijn benen over breekt.
Sorry Elle.

Hij heeft de doorgeknabbelde kabel van de pc vervangen. En mijn grasmachien gemaakt (wat niet écht hoefde, maar alé...). Nen handigen IT-er quoi.
En die handen kunnen ook andere dingen. Mmmmhhhhhmmm.

Hij heeft een week in Centerparcs mét de kinderen overleefd. Is niet vroegtijdig weggespurt. Verdient daarvoor alleen al een medaille.

Hij probeert mij op stang te jagen door mijn blog met zeemzoete comments te bevuilen. Alsof ik die niet gewoon stante pede delete. Duh-uh.

Oh, en hij beweert dat ik absoluut niet romantisch genoeg ben.
Pfffff. Weet écht niet waar hij dat haalt.

8 opmerkingen:

zapnimf zei

Ojee! 't Is nen echte!

Peggy zei

ik kan niet wachten tot 30/8 om hem te zien te krijgen....

Anoniem zei

Heb je zijn backspaceknop al gevonden?

Anoniem zei

Moet dat dan niet eerder de delete knop zijn? ROFL

Anoniem zei

Ik weet nooit genoeg!!!
@ de andere lezers: ik ben omkoopbaar met wijn :-)

zapnimf zei

Elle, ik ben al op weg met enkele kistjes onder mijn arm!

Anoniem zei

Zap, zet maar af bij: Elle Boog, Geraaknietvantstraat 13, 1415 Singletown.

Anoniem zei

Maar toch toch, ik moetekik dat nie weten, ik bennekik nie curieus, 'k krijg wel eens persoonlijk alle details en ne foto en zo van uwe vent, kbennekik nie gierig naar dat soort nieuwtjes, kan geduldig wachten tot den dertigsten, zal verder niet in uwen neus peuteren om te weten te komen wie uwe vent is. Neueuh.
Ken ik hem? Heb ik hem al gezien? Dan is't dinges, allez, help mij, dingsken, shit hé, toemme toch, 'k kom er nie op.
Elle, moet dat witten of roden zijn?