woensdag 20 augustus 2008

Kregelig

Ik ben met verlof. De kinderen zijn niet thuis. En ik ben al op sinds 8u.
Waarom?
Ha!

Omdat De-snooze-knop-Vent deze morgen niet uit bed geraakte en Q-music 3 keer binnen een half uur op MAXIMUM VOLUME naast mijne kop gebléérd heeft.

Ene keer vind ik niet erg.
Na de tweede keer kan ik ook nog terug in slaap vallen.
Maar diene derde keer is er voor mij gewoon teveel aan. Dan ben ik klaarwakker. Gedaan met slapen. En dan krijgt een verwonderde "Hoe? Stade gij op?"-vraag alleen een héél boze blik als antwoord.

Kregelig ben ik.
Ambetant.
Een onvervalste zaag.

D'er zullen meer dan twee tassen koffie aan te pas komen. En veel liedjes om op mijn gisteren-zelf-voor-mijn-verjaardag-gekochte Ipod te zwieren.
Zal er een word-weer-goed-gezind-playlist van maken ;-)

Iemand suggesties?

9 opmerkingen:

Peggy zei

maar schaapken toch !! Ik hoop dat je ondertussen al wat bekomen bent ! Venten hé.... suggesties voor uwe playlist : Ladyhawk - Paris is burning vind ik wel ok (maar misschien is dat omdat mijne vent daar altijd begint op te shaken als hij dat nummer hoort... :-))

Anoniem zei

"Weg met die bokken, vooruit met de geit" van Ria Pia, als ik me niet vergis lijkt me wel wat .....

Anoniem zei

Met het dwaze nummer "aulweejs loek on de braajt saajd of laajf" zal ik u geen plezier kunnen doen zeker?
Waar ik altijd happy van word is dat machtige nummer "Like the way I do" van Melissa Etheridge.
Of "Love shack" van B52's, dat wil ook al eens werken.
Succes!

Anoniem zei

Ik zou gewoon een wekker kopen die elecktrische schokken geeft ipv muziek maakt. Wedden dat hij niet meer op snooze drukt? ;-)

Anoniem zei

Ik zou gewoon een wekker kopen die elecktrische schokken geeft ipv muziek maakt. Wedden dat hij niet meer op snooze drukt? ;-)

Anoniem zei

't knopke bleef hangen ;-)
Ik zou beter mezelf ewa schokken geven om wakker te blijven.

Anoniem zei

Hmmm, wat dacht je van 'The way you move' van Outkast. Me like! ;-)

Anoniem zei

"when the lady smiles", mijn eeuwig favorietje .....

zapnimf zei

Hou je loeten tegenover de vent nog in. Tenminste tot zaterdag. Straks is 'm er vandoor. Venten kunnen zo onbetrouwbaar zijn.