maandag 18 augustus 2008

Bekomen

Druk weekend gehad.

Vrijdag naar de cinema geweest, kinderen wouden WallE zien. Het voordeel is dat ze Engels kunnen en ik dus bij films niet verplicht ben naar de gedubde versie te gaan. Driewerf hoera voor die twee-jaar-en-wat-langer op de Amerikaanse school.

Zaterdag naar Plopsaland. We (De Vent was mee, uit eigen vrije wil, uh-huh!) zijn er pas tegen de middag aangekomen, wegens te laat vertrokken en veel te veel file van mensen die potverdikke daar ook naartoe wouden. Maar dat kon de pret niet drukken. Ook het urenlang aanschuiven was niet erg. De rotverwende kreutels van de mensen achter ons die met een veel te hoog decibelgehalte in onze oren krijsten anders wel. Ik had bijna naar ons Wendy gebeld.
't Park bleef open tot 22.30u en hoewel we niet van plan waren om zo lang te blijven, zijn we uiteindelijk om 10 voor 11 in de auto gestapt. De kinderen die vijf minuten voordien nog 'olalala' stonden te zingen sliepen al, voor we van de parking waren. Heeft zo zijn voordelen ;-)

Gisteren de kids naar Oma en Opa gebracht. Na die weken kan ik effe wat kinderloze dagen absoluut gebruiken.

En vandaag?
Uuuuuren op Flickr rondgezworen en veeeeel dingen gezien die ik ook wil proberen. Mijn camera zal niet veel in de fototas blijven.
En geslapen. In de zetel. In mijn bed. In bad gelegen.

En nagedacht over wat ik de brave menschen die eind deze maand mijn verjaardagsfeestjen komen opluisteren zal voorschotelen. Veel alcohol uiteraard, dan vinden ze't eten sowieso lekker. En eigenlijk moeten ze niet zagen, want de helft komt enkel om De Vent te zien.
LOL.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom voor het eten! En gezien jij lid bent van één of andere kookclub verwachten we natuurlijk dat je je culinaire ervaring showt. :-)

Anoniem zei

ik mis weer ALLES. Mss toch eens een fotooke posten .... plz ???????

Anoniem zei

anoniem is geertrui. Verdikke, ben ook altijd te snel.................

Peggy zei

Hélaba !!! Ik kom in de alleréérste plaats om U te zien en wa bij te kletsen, en jaja.... ook voor den drank... en voor de lekkere hapjes (heb mijne "vent" al op de hoogte gebracht van een vorige versie...) en ja.... ook voor "de vent" natuurlijk...

Anoniem zei

Yep, ik kom voor uwe vent.
En voor uw eten.
En uwen drank.
Ha!

zapnimf zei

Dat was wél vertrouwelijke mailinformatie, Sabine, dat van uwe vent en hem willen zien.