donderdag 21 augustus 2008

Hiep Hiep Rahoe

Vandaag vier ik dat het tiental in mijn leeftijd nog (effe) géén vier wordt. Meer reden heeft een mens niet nodig om te feesten ;-)

En ook een beetje dat ik er dit jaar zelfs niet bij heb stilgestaan dat het twee jaar geleden was dat Hij zijn bom heeft gedropt. Die week was voorbij eer ik het wist.

Ik wéét dat iedereen me toen heeft gezegd dat het zou beteren en dat ik zou vergeten. Maar ik vond ulle allemaal maar trienen die goei raad wouden geven en niet wisten waarover ze't hadden. Die geen benul hadden van hoe moeilijk het wel was. En misschien hadden jullie dat ook niet, maar je had wél gelijk. Én ge hebt naar mijn gezaag geluisterd. ;-)

Een héél goei vriendin zei me 2 weken geleden "Ik zal de manier waarop hij dit gedaan heeft nooit kunnen begrijpen, maar eigenlijk was dit ondanks alle ellende het beste dat hij voor jou kon doen."

Dus geniet ik nu van de sms-jes, mailtjes en telefoons.
Maak ik plannen en zoek recepten en muziek voor mijn feestjen volgende week zaterdag.
Komt de Vent straks.
Weet ik dat het volgende jaar alleen maar beter wordt.
En krijgde van mij één van mijn goed-gezind-liedjes.



Drinkt er vandaag allemaal enen op mij en voor degenen die zaterdag komen, dan doen we't samen!

14 opmerkingen:

The Clumsy Chef zei

Proficiat en geniet van je dag. Ik heb net het leeuwendeel van je blog gelezen. Ondanks dat het voor jou geen makkelijke jaren kunnen geweest zijn, wil ik je toch bedanken om van een volslagen nutteloze namiddag tussen het papier alsnog een fijne tijd te maken.

Anoniem zei

Een dikke proficiat,
40 worden is fijn:-)

Anoniem zei

Dikke kussen en al. Gefeliciteerd en amuseer je te pletter zaterdag.

Anoniem zei

dikke proficiat ;-)

Anoniem zei

dikke proficiat ;-)

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd hoor!!!!

Anoniem zei

Mwa! Mwa! Mwa!
3 kletsnatte virtuele, zaterdag doen we't ietske droger.
Geproficiateerd!

Anoniem zei

Sabine..

Ik ben 17 minuten te laat...maar als nog een Dikke Proficiat !!!!

Anoniem zei

Zo grappig dat je na die verwerkingstijd de zaken heel anders ziet, terwijl je op het moment zelf er stevig van overtuigd was dat je nooit meer gelukkig kan worden. En de boosheid over de manier waarop hij mijn kinderen bij de breuk behandeld heeft, is intussen wel naar pure verachting geëvolueerd.
Dikke proficiat, hihi, ook voor je verjaardag!

Anoniem zei

Misschien is 'I will survive" van ons foute Gloria wel een goede lijfsong .... Proficiat en een leuk feest gewenst !

Anoniem zei

Alsnog...hieper de piep hoera!

Annelica zei

Dikke proficiat!!

Anoniem zei

Ik ben nog steeds een vaste lezer van je log. Wil je bij deze van harte feliciteren met je verjaardag.
Groetjes, BiancaF

zapnimf zei

Ik hou mijn sappige zoenen voor zaterdag. Alvast wel hipperdepip.
Deze trien wist gewoon van in het begin dat ze gelijk had.