dinsdag 26 augustus 2008

Te kort

Dju toch.
Nog maar één week.
Zelfs minder.
En ik mag weer optrekken om zoals de helft van de rest van't volk te gaan werken.
Bwéék.

Dus moet deze week vanalles gedaan worden.
De dressing of bureau opruimen? Mijn to do lijstje voor deze zomer van onder 't stof halen?? Neeet jong, dat heb ik twee maanden lang genegeerd en dat gaan we nu ook niet meer veranderen. Zal voor ooit een keer een regenachtige woensdag zijn.
Of ook niet. Who cares.

Straks naar school om te beslissen wat we met Oudste gaan doen.
Zoals altijd was Hij wel akkoord met wat ik zei. Op dat gebied is't genen lastigen. Hij weet wanneer hij niet kan winnen ;-) Nu nog de school zover krijgen en dan ben ik content.

Deze namiddag trek ik naar 't Leuvense.
Met A-die-bij-de-polies-werkt-en-mij-zo-terug-gevonden-heeft op stap.
Blijf daar slapen. Uiteraard.
't Is lang geleden, maar ze kent mij nog. En haar polies-geweten zal het niet verantwoord vinden om mij vannacht nog naar huis te laten rijden. LOL

En dan tussendoor mijn strijdplan voor zaterdag verder opstellen en afwerken.
Den colruyt en den delijs gaan plunderen.
Hopen dat Frank-de-weerman voor één keer gelijk heeft en ik geen 30 man in de gietende regen moet binnen houden.
Zou zonde zijn van de kaarsen die ik gekocht heb.
En al die theelichtjes.
Me niks aantrekken van't feit dat ik geen flauw idee heb hoeveel 30 man wel eten, want dat ze altijd naar de frituur kunnen trekken.
(Niet) vergeten dat ik zaterdag Oudste nog moet gaan inschrijven voor de muziekles.
Tussendoor ook nog ergens naar de kapper.

Veul te weinig tijd.
Denk dat ik ga bellen en laten weten dat dat werken van maandag mij héél misschien eigenlijk feitelijk toch niet zo goed uitkomt...

Maar dan krijg ik klop van mijne portemonnee.
Zucht.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerst eens diep ademhalen:-)en er dan invliegen!

kristine@BackinBelgium zei

Veel plezier met uw feestje en goeie moed voor volgende week.
'k Zal is aan u denken als ik ook start, want ook ik begin maandag terug te werken.... Ai ai ai... en dat na 2 jaar stilzitten! 't Zal verzekerst zéér doen.

zapnimf zei

Voor de helft van die dingen kan je de Vent inschakelen... haar knippen, eten prepareren...

Anoniem zei

Te kort..? Ik zou op m'n knieën kruipen om er eens twee maanden aan één stuk uit te kunnen zijn...