donderdag 31 juli 2008

Stokken

Gezien het toch te warm is om mijn gras af te doen en Elle er nog nen stok heeft bijgesmeten, heb ik maar besloten die hier rap door te geven. Kwestie dat buurmeisje er haar benen niet over breekt op weg naar onze trampoline. 't Is niet omdat uwen verzekeringsmakelaar zegt dagge een goeie familiale hebt dat die gasten van die bewuste verzekering daarin meegaan. Dat van dat voorkomen en genezen weet-u-wel.

Stokken dus. En blogs. Favoriete blogs nog wel.
Hmm.
Ik heb moeten vaststellen dat ik in dezelfde blog-pot blijf draaien.
Yup. Humor is wattet'em doet. Glimlachen, luidop lachen, met of zonder tranen. En veel herkenbaarheid.
Elle en Zap krijgen hunne stok terug. En ook al zal z'er niet blij mee zijn de Huisvrouw krijgt er ook één. Kan ze straks een kampvuur maken :-). Jutblogt staat ook op mijn overingens-korte-dagelijkse-lijstje.

En verder?
Verder zwerf ik door blogland en is zelfs de opsomming hier links niet meer volledig. Sommigen bezoek ik dagelijks, andere als ik tijd en goesting heb. Ik ben al blij dat de pc-vaardigheden van ons konijn beneden alle peil zijn, anders kreeg ik nooit de kans om de mijne bij te schaven.

Dus krijgt ge van mij verder geen opsomming.
Omdat ik met-nog-maar-één-tas-koffie-in-mijn-lijf gewoon niet in staat ben om daar deftig over na te denken.
Omdat elk excuus goed is.
Omdat ik daar ook gewoon te tam voor ben.
Omdat anderen dat al zo goed gedaan hebben, dat er in blogland massa's goede lijstjes te vinden zijn.

Gaat daar dus maar lezen.
Kan ik rustig nog een tas koffie halen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Merci Sabine. Ik zal zelfs niet krijsen tegen u, het is te warm ; ) En ook bedankt uit naam van Jutblogt.

zapnimf zei

Welwelwel.
Lui doos, maar toch zeer bedankt.
(Al gaat er natuurlijk wel wat van de glorie teniet omdat je hààr (wijst naar boven) ook genomineerd hebt, dat mens verdient het niet, dat krijst maar raak.)
;-)

Anoniem zei

En ik krijg mijne stok niet terug? Awel 't is proper! :-)