maandag 21 juli 2008

Impressie

Ik ben deze vakantie goe bezig.
Met mijn impressie van een 'goei moeder'.

Vorige week ben ik met mijn bloeikens naar Technopolis geweest én naar de cinema. Én ze hebben toen buurmeisje kwam slapen nog 2 films mogen huren.
Omdat ik dan tenminste de hele avond rust had?? Sinds wanneer doet dat ertoe??? Hmmm???

Maar nu komt het beste.
Straks vertrekken we naar Centerparcs. Yay.
Alle dagen zwemmen (wat ik niet kan), fietsen, minigolf, naar de speeltuin sjezen, bewegen quoi. (de meeste beweging die ik normaal heb is van mijne zetel naar de trap trotten, om te roepen dat ze moeten stoppen met aan elkaars haar te trekken)

Dus als ge de volgende week in één van de vele centerparcs twee kinderen achterom ziet kijken en 'Allé mamaaaaaaa!!! Kom nuu-uuu-uuu!' hoort roepen, hebt er dan medelijden mee. Geeft ze nen bemoedigende-ik-weet-het-blik, of nog beter nen cocktail (mojito's doen het altijd wel).

Want ook al ben ik het niet, ik weet hoe ze zich voelt ;-)

9 opmerkingen:

Nadia zei

Toch heel veel plezier gewenst in Centerparcs! Je gaat mij daar niet tegenkomen om je te tracteren op een mojito, toch niet in de buurt van een zwembad. Been there, done that. Een mens moet wat over hebben voor z'n kids he. Geniet van je vakantie!

Anoniem zei

Succes...is er geen kinderopvang zodat je eens een keertje naar de sauna kan ofzo:-)

Anoniem zei

Aaaaaahhh, dus JIJ was degene die de plaatskes die wij wilden ingenomen had!
:-). Tja, CP, met kinderen moet ne mens eigenlijk niet verder gaan (en niet méér geld neertellen ahum)
Enjoy.

Annelica zei

Centerparcs nog wel! Waar is den tijd dat ik daar nog werkte als student :-)
veel plezier!

Anoniem zei

wij zijn vorige week ook naar Technopolis geweest. Kids nu voor 4 weken naar hun vader

zapnimf zei

Overdrijver!
Straks willen ze dat allemaal altijd!

Anoniem zei

Wacht als ze terug is, ze zal nogal verhalen ophebben! Gooi het hier maar op uwen blog en niks vantussen laten zenne!

Anoniem zei

Wel geen sport maken van die mojito's... ;-)

Anoniem zei

Je hebt een award gewonnen! (en een stokje gekregen)
Alle info vind je hier: http://margogogo.wordpress.com/2008/07/27/award-stokje/