zaterdag 19 juli 2008

Dommerik

De kinderen gaan deze zomer niet naar hun vader, omdat hij en Trezebees met 'grote verbouwingen' zitten en dus geen tijd hebben.
Dat is toch de officiële versie.

Heeft den dommerik nu toch wel aan Oudste verteld dat die fameuze verbouwingen al startten op't moment dat ze aan zee waren bij Oma en Opa. En dat (nóg dommer...echt waar...) als er een beetje zou worden doorgewerkt, ze na een week al klaar zouden zijn.

Kwam dat kind natuurlijk aan mij vragen hoe het komt dat hij dan de rest van de zomer geen tijd heeft.

Soms vraag ik mij toch af hoe hij er in godsnaam in is geslaagd zo carrière te maken...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat naar voor dat kind...wat voor ee antwoord verzin je dan...of bel je hem op om dat te doen?

Anoniem zei

Ik zou hem ervan op de hoogte brengen hoe hij zijn kind kwetst. En het hem zelf laten uitleggen (als hij kan).

Annelica zei

Hm, inderdaad erg voor je dochter... dat mag hij haar toch wel eens uitleggen ja.. als hij het lef heeft.

Anoniem zei

Tja...hoe dom kan je zijn !!! En ook ik zou het hem zelf laten uitleggen !!!

Z'n sociale vaardigheden schieten ERNSTIG tekort !!!

Anoniem zei

Misschien zijn die verbouwingen wel aan Trezebees zélf .... Dus heeft hij zeker geen tijd de rest van de zomer .....

zapnimf zei

Simpel hè. Carrière maak je door halve waarheden te verkondigen, zo blijkt.

Anoniem zei

Dat is inderdaad alles behalve tactisch!
Arm meisje.