maandag 28 juli 2008

Terug

We zijn heeldhuids terug geraakt. Van de midweek Centerparcs die een week geworden is. Grappig hoe iets waar je tegen opkijkt, opeens iets wordt waarvan je hebt genoten.
Zelfs mét de kinderen.

Het gezelschap dat, na heel lang ge-heen-en-weer, twijfels en ja-nee-discussies, eerst een dag ging komen...of toch niet... of dan toch-weer-wel-misschien twee dagen... en er uiteindelijk de hele week gebleven is, zat er voor niks tussen.
Heeft er uiteraard niksmendalle mee te maken.
AB-SO-LUUT niet.

Nu moet ik eerst afkicken van veel aandacht, te veel activiteiten overdag en te weinig slaap 's nachts.

Dus die stokken die Margo en Zap naar hier gesmeten hebben, zullen nog effe in mijne tuin blijven liggen. Ik denk dat ik ze nog wel zal tegen komen deze week, vermits ik mijn gras toch moet afrijden.
Kunnen ze nog dienen als alibi voor de volgende weken als ik er mijn machien op stukgereden heb.

5 opmerkingen:

zapnimf zei

Wij gaan binnenkort, maar ik heb toch ook al voor entertainend gezelschap gezorgd. Een must!

Anoniem zei

Goei gezelschap is een absolute must in Centerparcs:-)

Anoniem zei

No no no, dat grasmachien moet nog lang meegaan; you're not getting away THAT easy, not the grasmachien nor you for that matter LOL.

Anoniem zei

Welcome back Sabine! Tof dat ge't daar zo goed gehad hebt. Zelfs mét de kids. En met 't gezelschap. Anee, dat zit er voor niks tussen, 't is waar ook. Du-uh!

Anoniem zei

goede start