woensdag 14 mei 2008

Gratis babysit

Een mailtje gestuurd naar hem met de vraag hoe lang Hij denkt de kinderen bij zich te houden in't weekend dat Hij en Trezebees hier zijn voor de dansshow.

En vermits ik dan toch op mijn toetsenbord aan het tokkelen was, zelf maar regelingen voorgesteld. 't Leven is voor de rappe.
Hij (want Trezebees durft niet tot op mijnen oprit komen, wie weet met welke vuile dingen ze zou kunnen worden besmet..) mag de kinderen zaterdag komen ophalen en ze zondagmiddag zelf afzetten aan de Capitol.

Ah ja, want één keer per jaar gratis babysit voor mij spelen, is toch wel het minste wat Hij voor mij kan doen (schreef ze druipend van het zelfmedelijden...). Want ik wil ook wel een keer weg zonder een babysit te moeten regelen en op tijd thuis te zijn, jullie kunnen dat ALTIJD. En ikke NOOOOOIT. (Ik was bijna zelf beginnen bleiten, zoooooo triestig ....)

Watte?
Dat ik dat elke maand doe en de kinderen bij Oma en Opa drop?
Doet nu niet terzake.
Ik wil het niet horen.
DOET ER NIET TOE ZEG IK U!!!

En wat antwoordt Hij dan??
"Maar natuuurlijk!"
Omdat Hij zo'n goeie vader is???
Vergeet het.
Diene mens heeft nog de hoop dat ik ooit van't straat geraak, want dat zou schelen in zijne portemonnee. Ha!

Hij moet 't wel nog eerst aan zijn mama vragen...

Maar ik heb hoop.
Het vooruitzicht van binnenkort waarschijnlijk nog een keer 24 kinderloze uren te hebben is heel heel aanlokkelijk. Wat ge zo allemaal niet kunt doen op 24 uur. Sauna's. Restaurants. Winkels. Aaaaaaah..

Iemand plannen op 24 mei???

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geniet maar van u dag ja! Het is niet leuk he zo altijd op u kinderen letten (met veel liefde) en dan voor die ene dag dat je dat niet moet doen, word je nog even volgepropt met allerlei emoties en frustraties

Anoniem zei

ikke geen plannen, maar ik plan dan ook zelden

Anoniem zei

Zeg, als ge zo ne keer uw kinderen een middagje kwijtwil, mogen die altijd eens bij mij komen zenne! De nichtjes zijn ongeveer even oud, en dan drop ik die wel (onder toezicht, of course) in een speeltuin of zwembad, of mogen ze zelf op mijne jongste letten! What u tink?

zapnimf zei

Zijdernuweeral?
Allemaal de schuld van die oor!
Ik kon wel!

Anoniem zei

ja, ik heb iets te doen op 24 mei! Ik zoek nog wel een babysit...zou jij..??

Sabine zei

@zapnimf: zeg tegen Oor dat ze haar agenda voor juni en juli moet meedelen, dan zoeken wij daar een dag in die voor ons kan!

@Bibien: Zijde zot ja??? ;-)