vrijdag 16 mei 2008

Bank vooruit

Grote Smurf doet raar.
Al een tijdje eigenlijk.
Als ik er goed over nadenk, sinds Bazin-Smurf met bevallingsverlof vertrokken is.
Hmmm.

Dacht eerst dat hij iets verkeerds gegeten had. Maar 4 weken aan een stuk verkeerde dingen eten is weinig waarschijnlijk. Vooral omdat Grote Smurf niet erg avontuurlijk is in wat hij eet.
Maar toch...

In de meeting gisteren heeft hij zijn preek over 'prioriteiten stellen' niet boven gehaald. Vond het niet erg dat ik dingen nog niet had afgewerkt.
Sterker nog. Hij vroeg wanneer IK dacht daar tijd voor te hebben. Geen sprake van wanneer HIJ dat wou.

En dan die opmerking over een kennis die in detachering van management assistants (ofte secretaressekes, maar dan chiquer) doet. Grote Smurf heeft in een meeting met het hele bedrijf (3 man en een paardenkop) gezegd dat hij dat niet nodig had, want de PERFECTE secretaresse al gevonden heeft!
Ik was effe stil.
Maar niet lang.
Kon het niet laten te vragen of hij mij het telefoonnummer van die man niet kon geven.

Denk dat hij mij efkens niet meer zo 'perfect' vond. Lachte maar een beetje groen.

Maar hij is zooo vriendelijk en beleefd. Maakt zelfs grapjes en geeft commentaar op mijn pas geknipte haar. Hij doet echt wel zijn best.

Hij mag een bank vooruit en krijgt een kus van de juffrouw.

Alhoewel...
Die kus laten we bij nader inzien toch maar achterwege.

lol

4 opmerkingen:

zapnimf zei

Gevaarlijk gevaarlijk!
De volgende stap zijn bloemen en pralines (en niet op secretaressedag).
Daarna gaat 'm dubbelzinnig worden.
Hoed u voor zulke figuren!

Anoniem zei

Woeha, welk licht heeft hem beschenen?
Ik had gelijk om salarisverhoging gevraagd. Awel je bent toch de perfecte man.assisiente, LOL.

Anoniem zei

Ik ben het helemaal eens met zapnimf :-)
hoewel??? ik weet niet of je je moet 'behoeden' voor zulke figuren...euhm...kan ook spannend zijn hé

Anoniem zei

Oei...heeft ie een klop van een molenwiek gehad..of heeft hij ook last van hormonen ??

Lekker laten aanleunen, en bij de volgende uitdrukking perfecte secretaresse...ook om die loonsverhoging vragen ;)

Fijn weekend !!!