dinsdag 13 mei 2008

Niksmendalle

Wat doet een mens zoal als ze 5 dagen verlof heeft?
Niksmendalle.
In mijn geval toch.

Alhoewel...
Ben met de kinderen naar de kermis geweest.
We zijn gaan fietsen, want hieperdepiep-hoera Jongste kan het nu eindelijk ook. 't Heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar het is gelukt.
We zijn bloemen gaan kopen.
Die nu nog altijd op't terras staan te wachten op een paar handen dat ze in de potten wil smijten.
Ben bij de buren op 't terras een glas gaan drinken.
En dan ook nog bij de andere buren, zodat die zich niet verwaarloosd zouden voelen ;-).
Morgen gaan we alledrie naar de kapper. En nog genieten van de laatste dag van ons superlange weekend.

En ik heb foto's gemaakt.
Voor mijn eindopdracht wil ik makro's van bloemen maken. Dit zijn de probeersels van gisteren.



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Die tweede aronskelk (?)is weer prachtig!

Je vergat 'mailen dat tot niks leidt'. Maar in de toekomst! In de toekomst! En jaja, Kristus mag ook mee als 'm wil.

Anoniem zei

En dat noem jij 'niksmendalle'!

Mooie foto's!

kastelke zei

Ik ga ook voor foto 2!
Al vind ik 1 ook heel erg mooi, dus als je 2 foto's in mag dienen moet je dat zeker doen.
Die macro functie vind ik heerlijk, zeker om in de natuur te gebruiken.

Anoniem zei

Bwoooo, je doet het weer. De keuze is moeilijk, want allebei heel mooi, maar mss dan toch de 2de.