zaterdag 10 mei 2008

Uit

Aaaah. Weekend.
Lang weekend. Eentje van vijf dagen zelfs.

Gisteren 'toch bedankt, maar nee' gezegd aan de brave gelukkig getrouwde man die dacht het nodig te vinden mijn 'vertrouwen in de mannen te herstellen'. Was zelf nog niet op de hoogte van het feit dat dit van doen zou zijn. Een mens leert elke dag iets bij. Vooral onnozeleteiten dan.

Wel op stap geweest met Kr.
Lekker gegeten.
Veel gedronken.
Als gevolg veel te veel het toilet moeten opzoeken.
Veel gebabbeld en geluisterd.
Veel gelachen.
Met kikkers.
Vertrokken toen ze de stoelen rond ons op de tafels zetten.
Uiteindelijk toch in mijn bed beland.
Veel te laat.
En veel te weinig geslapen.

Aaaaaah.... nu lette wel op hé???? Nú wilde wel verder lezen. Ha!

Als gevolg van het na 1u te veel cola drinken, wegens nog naar huis moeten rijden.

Wa dachte dat er nu ging volgen?? Hmmmm??? Hmmmm????
Schoon gedacht hebde van mij.
Denkte trouwens echt dat ik da hier in't lang en breed zou uitschrijven??
As if!

Veel te vroeg moeten opstaan, want straks komt N en gaan we hier naartoe. Yes!
Zes uur lang zalig genieten, niks aan mijne kop. Ik en een vriendin en alle aandacht voor ons. Meer moet dat niet zijn.

We zijn nogal rap content.

8 opmerkingen:

Nadia zei

Amai zeg, daar zou ik ook content mee zijn hoor. Geniet er maar van straks !

Anoniem zei

enjoy

Anoniem zei

Geniet ervan !!!!!!!!!

Anoniem zei

Als ge nu nog één keer durft klagen over niet uit uw kot geraken... ;-)

Sabine zei

@Beo: Klagen??? IKKE???

zapnimf zei

Op stap geweest met Kr...?
Ja?
Kristus?

Jezus!

Sabine zei

@Zapnimf: Kristus??? Ben ik niet katholiek genoeg voor vrees ik ;-)

kastelke zei

Er was eens... iemand die ook op een date ging. "We zullen wel zien," dacht ze. En ze begonnen te babbelen. En te lachen. En over heel serieuze dingen te praten. Om nadien weer te gieren.
Tot dat de ober heel demonstratief de stoelen op de tafel begon te zetten. En zij dagen dat het na 1-en was. Midden in de week. Zij waren de laatsten die de zaak verlieten (van de klanten tenminste).
Ondertussen vierden ze op 1 mei 2008 hun 17-jarig samenzijn. Op 15 augustus zullen we 16 jaar getrouw zijn...

Babbelen en plezier maken tot na 1-en kan gevaarlijk(*) zijn, zeker als ze je buiten moeten zetten omdat ze willen sluiten. ;-)

(*): gevaarlijk, maar ook heeeeel heerlijk. Ik heb al 17 jaar een rots in de branding, een veilige haven waar ik terugkeer als ik op de woelige baren ben geweest. Heerlijk voelt dat!