dinsdag 26 februari 2008

Fotogepruts part two

Veel ideeën, maar nog maar weinig echt goed kunnen uitwerken. Deze avond in de les gemerkt, dat ik tenminste nog wel ideeën had.

Dit zijn de eerste resultaten van mijn geklungel. De oefening houdt in dat de foto's bij een artikel zouden worden geplaatst. Dus beslsis ik dat de foto niet helemaal voor zichzelf moet spreken, maar door het artikel duidelijk kan worden. (en als dat niet goed is, geef ik er wel een andere draai aan...lol)



Toch al twee foto's met weinig scherptediepte. Nu nog twee te gaan met veel scherptediepte...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Die met de lintmeter vind ik toch heel origineel gevonden! Inderdaad een realiteit voor anorexiapatienten, vrees ik!

Groetjes,

Anoniem zei

mooi gevonden hoor! x

Anoniem zei

Creative vertaling van een gevoelig onderwerp. Sterk gevonden !!

Groetjes Ellie

zapnimf zei

Ik sta er altijd van versteld hoe origineel jouw foto's zijn.
Bij het artikel uit Humo over anorexia?

Baaideweei, een nieuw bloguitzicht, poepchique!

Sabine zei

@zapnimf: Yup dat artikel was't!