maandag 25 februari 2008

Huh.

Al twee weken na elkaar was Hij de zondag op Skype gekomen om met de kinderen te spreken. Vond dat al een hele prestaties, gezien ze het voorbije jaar blij mochten zijn als ze hem één keer per maand hoorden.

Toen ik deze morgen op mijn werk toekwam, toch maar mijn gsm gecheckt, die ik daar vrijdag had laten liggen. Had Hij toch weer een berichtje gestuurd... 3 weken na elkaar de kinderen spreken???

En wie belt er deze avond? Juist ja. Hij heeft zelfs de moeite moeten doen om tot na 20u te wachten vermits Oudste tot dan dansles heeft. Had nooit gedacht dat Hij dat zou doen.

En toen vertelde Oudste dat Hij zondag weer zou bellen...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Alleen duren ze niet allemaal even lang.

Benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Ik gok een maand of zo...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Trezebees is misschien niet meer zo interessant?

Anoniem zei

benieuwd , ook naar de achterliggende bedoeling ervan x