zondag 24 februari 2008

Fotogepruts

Deze week onze eerste echte opdracht voor zwart-wit foto's gekregen.

De leraar had blijkbaar ook niet veel inspiratie, want is zijn idee uit de Humo van die dag moeten gaan halen. Daar stond toevallig een artikel over anorexia in. En nu hebben wij het zitten. Da's ons onderwerp.

Zucht.

Ik ken niemand die het heeft en als dat wel zo zou zijn, moet je die wel heel goed kennen om zomaar efkens voor uw lens te gaan slepen. Dus moet ik het op een andere manier oplossen.

Komt daar nog bij dat Z-W veel moeilijker is dan ik had gedacht na al die kleurenfoto's te maken... veel gezucht en geblaas hier ten huize dus.

De ideeën die ik heb, moet ik eerst nog deftig op foto krijgen. Misschien smijt ik ze dan nog wel op de blog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Auch, wat een moeilijke opdracht, ik zou er me ook geen beeld bij kunnen vormen. Tenzij als je het tegenovergestelde wil weergeven, dan wil ik wel model staan :-)

Anoniem zei

Je kan ook foto's maken van wat die mensen (niet) eten of de trucs die ze gebruiken om niet te moeten eten. Kruimels op een bord doen en choco op een mes, om te doen alsof ze al gegeten hebben, borden met voedsel meenemen om op hun kamer op te eten en dat eten dan verstoppen onder hun bed.
't Is maar een idee...