woensdag 27 februari 2008

Fotogepruts - part three

Gezien ik de vorige resultaten op het www gesmeten heb, moogt ge de vruchten (al is het er maar één..) van vandaag ook aanschouwen.

Mijn arme kinderen zijn nu wel zeker dat hun moeder ze vangt. Want die schrijft met lippenstift op haren buik, waar ze dan nog met zoveel mogelijk verkrampte handen, in een poging die mager te doen lijken, ik-weet-niet-hoeveel foto's van maakt (omdat ze het koppig vertikt van de eerste half gelukte foto te gaan bewerken) en dan zuchtend aan de pc te zitten zeggen da't nog niet goed is.
Ge zou voor minder vragen beginnen stellen. Waaruit dan ook weer blijkt dat ze intelligent zijn, want zij houden het bij smalend hun schouders ophalen. ;-)

En met deze foto smijt ik ook de handdoek in de ring.
Foto's met als onderwerp anorexia zijn echt niet voor mij. Ik heb nog niet de technische kennis om me zowel op de inhoud als de cadrage en de belichting tegelijk te concentreren. Technisch gezien trekken de foto's op nul-komma-weinig. Aan het zwart-wit-concept moet ik nog wennen.
Maar ze kunnen me in ieder geval niet verwijten dat ik geen moeite heb gedaanom erover na te denken.

Nah.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De lintmeter rond het bestek vind ik heel goed! Het minste wat je kan zeggen, is dat het goed gevonden is. Een creatief idee.
Grts, JB

Anoniem zei

Begod, als 't nu al zo erg is, wat gaat dat in de lente zijn... lol

Anoniem zei

Nog nog!

Anoniem zei

je hebt toch wel creatieve inspiraties vind ik.