zondag 10 februari 2008

Aanrader

Gisteren hier geweest.

Na te weinig slaap, om 9u door N. en haar kinderen opgehaald en exact 12 uur later weer voor mijn deur afgezet.
Tussenin uren rondgecrosst, gedraaid, gegleden, gezwierd en af en toe ook gewoon gezeten.

Het park is niet groot, twee grote overdekte hallen en een deel buiten. Eigenlijk een combinatie van attracties en speeltuigen. Meer dan genoeg om kinderen een hele dag bezig te houden.
Maar het grote pluspunt is dat de langste wachttijd ongeveer 15 min was. Ze konden de attractie afstappen, rennen en weer in de rij gaan staan om er op te kruipen. Wat ze dan ook de hele tijd gedaan hebben.

Geen idee waarom het zo kalm was. Deze week stond anders wel als 'drukke' week in hun kalender aangeduid.
Ik had nog nooit van het park gehoord.
Misschien is het gewoon niet echt gekend?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het kostte even tijd, maar ik ben weer helemaal bijgelezen.
't Blijft aangenaam lezen en meer.

Anoniem zei

Mja, alhoewel het me meer voor jongere kids lijkt. Dan is qua reistijd het Boudewijnpark me toch iets handiger.

ilse zei

Bedankt voor de tip.

Blue zei

Nooit van gehoord? de moeite om een eindje te rijden?

Anoniem zei

dat ziet er een leuk park uit..daar wil ik ook wel eens naar toe
groetjes