vrijdag 25 januari 2008

Weekend

HET IS VRIJDAG!!!

en 't is van doen

Ik ga jullie niet lastig vallen met gezaag over micromanagement waar ik onnozel van wordt.
Ik gan niet leuteren over kinderen 'mamááááá' roepen als hobby gekozen hebben.
Ik zal niet zagen over mails die ZEKER verstuurd zijn, maar PUUR TOEVALLIG niet bij mij toegekomen, waardoor ik nog heksentoeren moet uithalen om mijn examenfoto's in te dienen en zo tot de volgende module te worden toegelaten.
De stapel rekeningen die daarnet uit mijn brievenbus gekomen zijn, wordt vakkundig genegeerd.

Want het is weekend!!! YAY!!!

Vanavond ga ik een stapken in de Gentste wereld zetten.
Dus als ge daar een halve zotte tegenkomt die blijkbaar veel frustraties kwijt moet.....niet lullen, gewoon een glas drank geven.

;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Have Fun !!!

Prettig Weekend !!

Groetjes uit...live from Hamburg !! (iplv Belgie)