woensdag 23 januari 2008

Ouch

Ik had deze morgen een afspraak bij de dermatologe.

Eerst dertien "prikjes" met zuur, "Da brandt effe en daarna voelde niks meer hoor!"
Een kwartier lang twee vrouwen over mij hangend, met laser en rare stofzuiggeluiden, terwijl ze gezellig roddelden over andere patiëntes.

En nu heb ik dertien pleisters op mijn rug.

Dertien pleisters die er de komende week elke dag af moeten, om te onsmetten en zalf te smeren.

Op mijne rug.

Waar ik niet aankan.

Wordt leuk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Werd je getest op allergieen? Zal leuk worden als het begint te jeuken!!

Groetjes,

Anoniem zei

misschien wil er wel een leuke mannelijke knappe charmante thuisverpleger uw rugske komen doen?

Anoniem zei

als ge nen knappe verpleger tegen komt moogt ge hem naar mij ook doorsturen!

Sabine zei

@Hilde: Nee, ik heb een aantal vlekjes moeten laten weghalen.

@Amber: en gij denkt da!!! LOL!