dinsdag 22 januari 2008

Bwèèk.

Ik heb de voorbije dagen mijn wc-pot weer een beetje beter leren kennen. Die is zoals alle venten, voelde zich verwaarloosd en heeft dan in één keer alle aandacht nodig.
Plus de inhoud van mijn maag en darmen. En deze keer zelfs mijn gal.
Gulzigaard.

Toch heb ik hem moeten teleurstellen. De meeste tijd heb ik in mijn bed gespendeerd. Wegens veel zachter en comfortabeler om te liggen dan die wc-bril en badkamervloer.

Deze morgen heb ik mijn strenge stem bovengehaald. Dat het genoeg geweest was. Mijn darmen zijn leeg, mijn maag doet zeer. En vooral...ik heb er genoeg van. Buiten de normale leveringen, krijgt hij deze week niks meer. Nèh. Hij is spontaan beginnen mokken.

Ik ga vandaag in mijne zetel nog een beetje bekomen van die intense wisselwerking. Morgen werk ik sowieso niet en tegen donderdag zal zijn gemok wel gedaan zijn en kan ik hem weer alleen thuis laten.

(De resultaten van de foto's zullen voor volgende week zijn...)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Oops, dat klinkt niet lekker (letterlijk en figuurlijk). Ik wens je snelle beterschap!
Grts, JB

Anoniem zei

O jasses. Beterschap. enne ik vond vrije opdracht (4) erg mooi.

Anoniem zei

Juist ja. Want iedereen weet dat onthouding karakter bouwt voor een vent.

Anoniem zei

Look at the bright side : waarschijnlijk ben je een kilootje of 2 kwijt ;-)

Groetjes,

Anoniem zei

Oei...dat klinkt niet lekker....om in termen van wc potten te spreken...de mijne was net een drammerig manneke...hij bleef terugkomen ;)....maar nu weer helemaal boven Jan !!
Beterschap !!

Groetjes Ellie

Anoniem zei

Oeps. Van harte beterschap.

Anoniem zei

Auch, er zijn leukere plaatsen om je tijd door te brengen dan op't wc. Hopelijk kan je er nu effe wegblijven. Beterschap!