zondag 27 januari 2008

Slot

Heeft er iemand een slot?
Voor op mijne frigo.

Eigenlijk twee.
Want ik heb twee frigo's.

En als de tv-programma's mij 's avonds weer een keer niet kunnen boeien en ik geen zin heb om al te gaan slapen, maar mijn ogen te veel pijn doen om te kunnen lezen, moeten die arme dingen het ontgelden.
Alles dat eetbaar is, moet er uit. En in mijne mond.

De kilo's die ik vorige week eventueel door die buikgriep had moeten verliezen.... LOL.
Vreetbuien uit pure verveling noemen ze zoiets.

Als de scenaristen in Hollywood niet meer staken en er misschien - ooit - weer iets op den televies komt dat me langer dan 5 minuten kan afleiden, krijgde uw slot terug.

Beloofd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Alternatieve oplossing (van iemand die het probleem ook kent): leg ook veel gezonde dingen die je toch lekker vindt in je koelkast (wortelen, venkel, olijven, gedroogde tomaten,...) zodat je niet "gedwongen" bent alle lekkere, maar toch vrij vette dingen (kaas, hesp, salami,...) op te eten.
Grts, JB

Anoniem zei

ik heb hier maar 1 ding op te zeggen..... HOOR IK U NOG?????? en ge weet goed genoeg hoe ge dit moet begrijpen....

Annelica zei

Ik weet het. Die stakingen in Hollywood zijn een RAMP, want waar blijven de vervolgafleveringen van Grey's Anatomy ... waar blijft Dr Sheppard... het leven is ongelooflijk HARD :)